Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تشدید برخورد با پلاک‌های مخدوش در ساعات ممنوعه تردد در شهر خبر داد.

به گزارش عصر ایران سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعمال محدودیت‌های شبانه تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد که با مصوبه ستادملی مقابله با کرونا اجرایی شده است، گفت: خوشبختانه عمده شهروندان همکاری خوبی با مسئولان داشته و به محدودیت‌ها توجه کافی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه در مواردی مشاهده شد که افراد معدودی با مخدوش کردن پلاک یا پوشاندن آن سعی در تردد در ساعات غیرمجاز داشته‌اند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با این موارد برخوردی قاطع خواهند داشت، افزود: تیم‌های گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در معابر با هرگونه مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک در ساعات ممنوعیت تردد برخورد می‌کنند.

به گفته همه خانی، مخدوش کردن پلاک علاوه بر اینکه تخلف بوده و مشمول جریمه است، جرم هم محسوب شده و مرتکبان به مرجع قضایی معرفی شده و خودرویشان توقیف می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در پایان به شهروندان توصیه کرد که با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستادمقابله با کرونا از انجام ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا با یاری خداوند و همراهی مردم زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003BHc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مخدوش کردن پلاک مخدوش کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه، تیم‌های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدایی روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل‌های برگزاری آزمون حضور دارند.

وی افزود: داوطلبان و خانواده‌های آنها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون خودداری کنند تا موجب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود. تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور البرز پوشش ترافیکی داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کنند و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6086504

دیگر خبرها

  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم