Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مدیریت بحران بهمئی با موضوع آمادگی برای مقابله با سیل احتمالی و تصمیم گیری برای تامین سوخت در مناطق روستایی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس  نشست ستاد بحران بهمئی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان به منظور تامین سوخت مناطق روستایی، عشایری و برخی از خانواده هایی که فاقد گاز در شهر می باشند و همچنین آمادگی مقابله با حوادث احتمالی در بارندگی های پیش رو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بهمئی در این نشست گفت : مدیران حوزه های مختلف باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مناطق روستایی و شهری در آستانه فصل سرما و زمستان بکارگیرند. 

حکمت الله سنایی با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم برای تامین سوخت در نقاط مختلف بهمئی انجام شده است، افزود : برای برخی از خانواده های شهری که فاقد گاز هستند تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که سوخت آنها تامین شود.     وی همچنین از آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان در مواقع بارندگی و وقوع احتمالی سیلاب در معابر شهر و روستا خبر داد و از مردم خواست در این روزها از قرار گرفتن در معرض مسیل های آب و سیلاب خودداری کنند.      لطف الله ایرمی، مسئول و مدیریت ستاد بحران شهرستان بهمئی هم در این نشست به مراجعات مردمی برای تامین سوخت و نگرانی آنها اشاره کرد و گفت : باید از این پس برای تامین سوخت نقاط قوت و ضعف شناسایی و مشکلات مردم رفع شود.      هیبت الله جوانمرد، بخشدار سرآسیاب یوسفی هم در این نشست به مشکلات حوزه  استحفاظی خود در زمینه تامین سوخت در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت : با توجه به افزایش شدت سرما در این مناطق، نیازمند تامین و حمل سوخت به این مناطق هستیم.      علی کرم صدیقی فر، بخشدار مرکزی بهمئی هم به گستردگی منطقه ممبی و روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و خواستار رسیدگی هر چه بیشتر به این روستاها شد و گفت : این آمادکی وجود دارد که سوخت این روستا در نقاط مختلف بخش مرکزی تامین و ارسال شود.    احمدی نیک، مسئول تعاون روستایی شهرستان هم از آمادگی این نهاد برای تامین سوخت در فصل زمستان خبر داد و گفت : جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست و مشکلات مردم در این حوزه ها رفع خواهد شد.     انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برای تامین سوخت مناطق روستایی تامین سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشورها در طول جنگ برای صهیونیست‌ها نفت و گاز تامین کردند؟

علی رغم آنکه بسیاری از کشورهای جهان و منطقه به محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات جنگی در غزه ادامه میدهند، اما بررسی ها نشان میدهد که در عمل، موضع این کشورها به گونه دیگری است.

سرویس جهان مشرق - بررسی این مسئله که کدام کشورها در طول جنگ به تامین سوخت، نفت و فرآورده های آن برای رژیم صهیونیستی ادامه می دهند، در نوع خود جالب است و نشان میدهد که حمایت رهبران برخی از کشورهای جهان یا منطقه از مردم غزه در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی، چیزی به جز یک نمایش مضحک نیست.

یک شرکت تحقیقاتی انرژی مستقر در واشنگتن سندی را منتشر می کند که منابع تامین سوخت و نفت اسرائیل در طول جنگ جنایت بار غزه را شرح می دهد. بر اساس این سند، معلوم می شود که هیچ ارتباطی بین مانیفست حمایت از مردم غزه و اعتراض به رژیم صهیونیستی توسط سران برخی از کشورها و فروش انرژی در زمان جنگ برای طمع سود ناشی از آن وجود ندارد.

بر اساس این اطلاعات، اسرائیل بیشتر سوخت جت JP-۸ را طی کمک های نظامی از آمریکا دریافت کرده است، اسرائیل از ابتدای جنگ تاکنون سه تانکر از این نوع را از آمریکا دریافت کرده است.

علاوه بر سوخت جت، ارتش اسرائیل به مقادیر قابل توجهی گازوئیل و بنزین برای تانک ها و سایر خودروهای نظامی نیاز دارد و پس از واردات نفت خام از خارج، این سوخت توسط پالایشگاه های داخلی تامین می شود. تامین کنندگان اصلی نفت اسرائیل از اکتبر ۲۰۲۳ عبارتند از: آذربایجان، قزاقستان، روسیه، گابن، برزیل و ترکیه. نفت آذربایجان از طریق خط لوله باکو-تفلیس-جیهان هنگامی که به شهر بندری ترکیه می رسد، با نفت کش هایی به سمت اسرائیل حمل می شوند.

بر اساس این سند، اسرائیل مقدار نسبتاً کم اما ثابتی از محموله های نفت خام را از طریق خط لوله سومد کشور مصر که از کانال سوئز تا دریای مدیترانه امتداد دارد، دریافت می کند. نفت این خط لوله از عربستان سعودی، امارات و عراق دریافت تامین میشود که بخشی از آن از مصر به رژیم صهیونیستی داده می شود.

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی وکاهش دما مهمترین عامل سرمازدگی محصولات کشاورزی
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • کدام کشورها در طول جنگ برای صهیونیست‌ها نفت و گاز تامین کردند؟
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • نشست همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان در روستای آبدهگاه باشت
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند