Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: در صورت رزرو یا مصرف خون در سزارین‌های غیراورژانسی، با مرکز درمانی برخورد خواهد شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان عشقی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با ارسال نامه‌ای به مدیران کل ادارات انتقال خون سراسر کشور با استناد به ماده ۱۲ اساسنامه سازمان انتقال خون ایران ضمن یادآوری ضرورت بازدید‌های دوره‌ای منظم از بیمارستان‌های سراسر کشور، بازدید ویژه و سرزده و تصادفی مدیران کل را از بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان‌های خصوصی در تاریخ ۹ آذر، خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور افزود: این بازدید‌ها با هدف جلوگیری از هرگونه رزرو و یا مصرف خون در اعمال سزارین الکتیو (غیراورژانسی) صورت می‌گیرد و چنانچه مرکز درمانی درخواستی از این قبیل را به ثبت رسانده باشد، گزارش به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال و مجازات مصوب که جلوگیری از ادامه فعالیت بانک خون بیمارستان است، اعمال می‌شود.

گفتنی است، براساس ماده ۱۲ اساسنامه سازمان انتقال خون ایران، در صورت عدم رعایت مفاد آیین نامه بانک خون بیمارستانی از طرف مؤسسات درمانی و بهداشتی سازمان انتقال خون باید بلافاصله از ادامه فعالیت واحد متخلف مربوطه جلوگیری کرده و مراتب را به مراجع ذی صلاح قانونی اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتقال خون بیمارستان سزارین انتقال خون سازمان انتقال خون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه آبفا اهواز وجود انشعابات غیر مجاز آب و اعمال تخلف از سوی برخی شهروندان بوده است.

فرزان عباسیان می گوید: در این زمینه طی یکسال گذشته بیش از ١١ هزار مورد انواع تخلف انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است.

او ادامه داد: با تعداد ١٠ هزار و ٥٩٦ انشعاب غیر مجاز و ٨٠٩ مورد تخلف مانند اعمال تغییرات در کنتور‌های آب در یکسال گذشته برخورد شد.

عباسیان با بیان اینکه این عملیات با هدف جلوگیری از هدر رفت آب، افت فشار و مدیریت آب بدون درآمد اجرا شده است، گفت: میزان صرفه جویب مصرف آب پس از این عملیات ٤٩٧ هزار و ٣٨٩ مترمکعب بوده است.

قائم مقام شرکت آبفا کلانشهر اهواز می گوید: موضوع تعویض کنتور‌های خراب نیز از دیگر اهداف مد نظر بوده که در سال گذشته بالغ بر ٢٠ هزار و ١٨٣ مورد کنتور خراب و فرسوده تعویض شد.

عباسیان بیان کرد: تعویض کنتور‌های خراب در ابتداء میزان مصرف صحیح و قرائت را تسهیل می‌کند و مشترکین نیز حق آبهاء مصرفی دقیق خود را پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرم هوا و احتمال افزایش میزان مصرف آب گفت: همزمان با فرا رسیدن گرمای هوا میزان سرانه مصرف آب افزایش خواهد یافت، لذا شهروندان با صرفه جویی و مصرف صحیح میتوانند میزان احتمال افت فشار و بروز تنش آبی را کاهش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • زالو درمانی؛ خوب یا بد؟
  • استفاده از الکل و فریز کردن، روش‌های قابل قبول برای معدوم‌سازی زالوهای درمانی
  • هشدار؛ انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی
  • انتقال ایدز و هپاتیت با زالو درمانی | پزشک اجازه تهیه و مصرف زالو برای بیمار را ندارد
  • هشدار وزارت بهداشت به بیمارستان‌ها و مادران باردار
  • هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار