Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: مردم استان و اصناف در اجرای طرح محدودیت های هوشمند مقابله با کرونا تا کنون همکاری خوبی داشته اند و ادامه و تداوم این طرح نیز همچنان مستلزم همکاری مردم می باشد.

به گزارش ایسنا محمد هادی مرعشی همراهی و همکاری مردم و اصناف را در اجرای طرح محدودیت هوشمند مقابله با کرونا را خوب ارزیابی کرد و خواستار تداوم این همکاری با دستگاه‌های متولی در اجرای طرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: درخواست ویژه از همه اقشار مردم این است که برای کمک به سلامتی خودشان و ریشه کن شدن ویروس کرونا به تداوم و ادامه اجرای طرح و عملیاتی کردن پروتکل های بهداشتی در سطح استان کمک کنند.

 مرعشی اظهار داشت: مصوبات ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور در تاریخ ۸ آذر به همه دستگاههای اجرایی استان ابلاغ شده و حضور نیروها در دستگاههای اجرایی بر اساس همان سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد خواهد بود و تا بهتر شدن وضعیت تغییری به وجود نخواهد آمد.

 معاون استاندار ادامه داد: در خصوص معذوریت ها و ملاحظات اداری بنا بر آنچه مدیر دستگاه تصمیم میگیرد در چارچوب همین سه وضعیت عمل شود .

وی در پاسخ به اینکه آیا سازمان و دستگاه میتواند با هماهنگی با سازمان متبوع خود در مرکز جدایی و بخشی نگری در تنظیم پروتکل ها داشته باشد، گفت: هیچ دستگاه اداری در سطح استان نباید خارج از چارچوب مصوبات ستاد ملی و چارچوب ستاد استانی عمل کند و قطعاً تخلف خواهد بود.
مرعشی تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در حد مصوبات شورای عالی امنیت ملی است و لازم الاجراست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان