Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه: با توجه به گزارش ارائه ‌شده از سوی تیم ممیزی شرکت SGS، فولاد مبارکه موفق به تمدید و صدور مجدد همه استانداردهای مدیریتی گردید؛ این تیم ممیزی از شرکت SGS سوئیس‬ فرایند انجام ارزیابی را به عهده داشتند.

به گزارش ایمنا، سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: این ممیزی در بخش‌های مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵)، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸)، مدیریت زیست‌محیطی (ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵)، مدیریت انرژی (ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸)، مدیریت شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸)، مدیریت رضایت مشتریان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) و مدیریت آموزش (ISO۱۰۰۱۵:۱۹۹۹)، مدیریت ریسک (ISO۳۱۰۰۰:۲۰۱۸) و مدیریت دانش (ISO۳۰۴۰۱:۲۰۱۸) برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای این ممیزی در قالب یک تیم هشت نفره افزود: این تیم از شرکت SGS سوئیس به مدت ۷۵ نفر روز از تاریخ ۱۰/‏۰۸/‏۹۹‬ تا ۰۵/‏۰۹/‏۹۹‬ فرایند انجام ارزیابی را به عهده داشتند؛ با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا، ممیزی این دوره به‌صورت مجازی و با برگزاری ۱۴۸ جلسه انجام شد.

معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه حوزه‌های تمرکز ممیزی خارجی شرکت فولاد مبارکه را در این دوره در قالب شش حوزه برشمرد: ۱- اطلاع‌رسانی، آموزش و اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و گردش کار؛ ۲- کنترل شاخص‌های فرایندی و تعریف اقدامات اصلاحی مرتبط؛ ۳- کنترل اقدامات اصلاحی / پروژه‌های بهبود مرتبط با کیفیت محصولات به‌منظور افزایش رضایت و کاهش ادعای مشتریان؛ ۴ -اقدامات تدوین‌شده جهت صرفه‌جویی مرتبط با کاهش مصرف انرژی؛ ۵- میزان پیشرفت اقدامات مرتبط با کاهش ریسک‌های اولویت‌دار (ریسک‌های H) نواحی؛ ۶ -میزان تحقق اهداف و پروژه‌های بهبود تعریف‌شده در حوزه محیط‌زیست.

نقوی در ادامه ضمن تبریک این موفقیت، به برگزاری بیش از ۳۵۰ جلسه ممیزی داخلی و خارجی در دو ماه گذشته به‌صورت مجازی اشاره کرد و از کلیه همکاران در واحدهای شرکت بابت مشارکت در این فرایند تشکر نمود.

وی با تأکید بر اهمیت جاری‌سازی سیستم‌های مدیریتی و نقش آن‌ها در موفقیت‌های شرکت فولاد مبارکه، خواستار ریشه‌یابی و رفع کلیه یافته‌های به‌دست‌آمده از فرایند ممیزی در زمان‌بندی اعلام‌شده گردید.

کد خبر 458363

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فولاد فولاد مبارکه صنعت فولاد استاندارد استانداردهاي مديريتي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده مجدد از پساب طرح برگشت پساب تصفیه خانه به سالن رنگ و خطوط تولید در شرکت پارس خودرو اجرا شد.

علیرضا رحمتی افزود: راه اندازی این شبکه و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده منجر به کاهش میزان برداشت از آب‌های زیرزمینی به میزان ۳۵ درصد یعنی حذف برداشت ۷۰۰ متر مکعب آب در طول شبانه روز شده است.

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند