Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا دهقانی اشکذری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای روز دانشجو اظهارکرد: برای ۱۶ آذر و روز دانشجو، برنامه توجیهی دانشجویان جدیدالورود از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنرانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، معرفی دانشگاه‌ و حوزه‌های مورد نیاز دانشجویان، معرفی تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، آشنایی با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه، اجرای موسیقی حماسی توسط یکی از دانشجویان با محوریت ۱۶آذر و تجلیل از دانشجویان برتر از جمله محورهای این برنامه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی ادامه داد: برگزاری کرسی آزاداندیشی مجازی با موضوع «رسالت دانشجو چیست؟» از جمله برنامه‌های ما برای روز دانشجو است. ۱۶ آذر روز جشن و پایکوبی نیست بلکه روز بزرگداشت دانشجو است؛ لذا به دنبال این هستیم که در برنامه‌های روز دانشجو، موضوع هویت و رسالت اصلی دانشجویان را مورد بررسی قرار دهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یزد با اشاره به برگزاری مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: از دو هفته قبل باتوجه به نیاز بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی، نزدیک به ۱۵ نفر از دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی واحد یزد از کل کشور فراخوانده شده‌اند تا در بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی خدمات لازم را ارائه دهند.

وی اضافه کرد: دانشجویان واحد یزد نیز در مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه و در قالب طرح تغذیه سالم، اقدام به تهیه آبمیوه طبیعی برای بیماران کرونایی کرده‌اند که روزانه در بیمارستان‌های ویژه کرونا سطح شهر توزیع می‌شود.

دهقانی با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره واحد یزد گفت: باتوجه به نیاز بیماران کرونایی به مشاوره، طی فراخوانی نزدیک به ۱۵ نفر از مشاوران مرتبط با مرکز را سازماندهی کردیم که به صورت حضوری، نیمه حضوری و آنلاین، خدمات مشاوره‌ای را به بیماران کرونایی ارائه دهند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پایان خاطرنشان کرد: جمع آوری کمک‌های نقدی از کارکنان، استادان و اعضای هیئت علمی در حوزه درمان، دارو و تامین تغذیه بیماران کرونایی، از دیگر فعالیت‌های مهم واحد یزد در مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1082137 برچسب‌ها رزمایش همدلی کرونا فعالیت جهادی مشاوره خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد دانشجویان علوم پزشکی محمدرضا دهقانی اشکذری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی رزمایش همدلی کرونا فعالیت جهادی مشاوره خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فرهنگی و دانشجویی بیماران کرونایی روز دانشجو واحد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این بازدید از محل بستری بیماران، تجهیزات پزشکی و دارویی مورد استفاده و همچنین پرونده‌های پزشکی بیماران، بازرسی و کنترل به عمل آمد.
هواسی بازرس کل استان کردستان گفت: انتظار می‌رود تا مراکز درمانی با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت کشور و اختصاص بودجه کلان به این بخش، در مورد مراقبت از بیماران و خدمات رسانی به آنان، اهتمام بیشتری داشته باشند.
در پایان بازرس کل استان بر رفع مشکلات بخش‌های اورژانس، آی سی یو، جراحی و ارتوپد تاکید و به برخی از پزشکان نیز که از بیماران زیر میزی دریافت میکنند هشدار داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی جاده‌ای خراسان شمالی
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • تولد ۱۲۷ نوزاد طی یک روز در استان کرمان
  • بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان