Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:30:58 GMT

پیکان همچنان روی ریل شکست/ بردی دیگر برای هورسان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۵۵۵۲

پیکان همچنان روی ریل شکست/ بردی دیگر برای هورسان

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال دو تیم پیکان تهران و هورسان رامسر امروز یکشنبه در سالن فدراسیون رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.

پیکان تهران که با تغییر کادر فنی خود هفته دوم لیگ متمرکز را آغاز کرده بود، امروز نیز شکستی دیگر را مقابل تیم هورسان رامسر تجربه کرد تا نهمین باخت این تیم در فصل جاری رقابت‌ها رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم پیکان امروز با نتیجه سه بر یک، مغلوب تیم هورسان رامسر شدند. این هفتمین برد یاران عارف باقرزاده در تیم هورسان رامسر بود.

نتایج ست شماری:

ست نخست: ۲۵ بر ۲۲ به سود هورسان رامسر

ست دوم: ۲۵ بر ۲۳ به سود پیکان تهران

ست سوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود هورسان رامسر

ست چهارم: ۲۵ بر ۱۹ به سود هورسان رامسر

کد خبر 5083514 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: هورسان رامسر تیم فوتبال پیکان تهران والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال دیه گو مارادونا فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی والیبال تکواندو یحیی گل محمدی فدراسیون کشتی تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال ماشین سازی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا هورسان رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکانی‌ها از فرودگاه به خانه نرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم فوتبال پیکان که بعد از دیدار مقابل مس به علت عدم وجود پرواز مستقیم از رفسنجان به تهران، مجبور شدند شب گذشته در این شهر بمانند، ظهر امروز از طریق فرودگاه کرمان به پایتخت بازگشتند.

در روزی که باید به ریکاوری و استراحت برای بازیکنان سپری می‌شد، اعضای تیم سفر نسبتا طولانی را تجربه کردند که بخشی از آن، طی کردن مسافت زمینی رفسنجان تا کرمان بود و سپس سفر هوایی از کرمان تا تهران.

با این حال، رضا عنایتی از بازیکنانش خواست به محض رسیدن به تهران، مستقیما راهی ورزشگاه ایران‌خودرو شوند تا ریکاوری را پشت سر بگذارند. همچنین بازیکنانی که به هر دلیلی نتوانستند در دیدار روز گذشته به میدان بروند، تمرین کاملی را سپری کردند.

سخت‌گیری اعضای کادرفنی پیکان برای حفظ شرایط مطلوب بازیکنان، یکی از دلایل پیشرفت این تیم در هفته‌های اخیر به حساب می‌آید. وضعیتی که سبب شده پیکان در تهران و سایر شهرها بهترین عملکرد را داشته باشد. همان‌طور که در دیدار خارج از خانه برابر مس رفسنجان، دو مرتبه از حریف پیش افتاد و حداقل سه فرصت عالی گلزنی هم داشت که از دست رفت. البته داور هم می‌توانست در یک صحنه، اعلام پنالتی کند اما در نهایت، مسی‌ها با خوش‌شانسی توانستند در این بازی، یک امتیاز به دست بیاورند.

عکاس: حامد عراقی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در دومین روز هفته
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • اولین شکست عارف غلامی در تیم جدید
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به محل تمرین رفتند؛ ریکاوری بدون استراحت
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به خانه نرفتند!
  • شکست طلایی پوشان در خانه
  • احتمال فروش امتیاز تیم هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال
  • هوای تهران همچنان به دور از آلودگی