Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پارسا اصیل در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین درآبادان اظهار کرد: گمرک جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و حمایت از تولید، طی بخشنامه‌ای اجازه ی ترخیص ٩٠ درصد از کالاهای اساسی، مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید (طبق لیست اعلامی وزارت صمت) که در صف تأمین یا تخصیص ارز مانده اند را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر این اساس پس از ثبت درخواست صاحبان کالا در سامانه جامع امور گمرکی، اداره کل گمرک آبادان نیز اقدام به بررسی و انجام کار کارشناسی کرد و اجازه ترخیص ٩٠ درصد از کالاهای مشمول بخشنامه پس از دریافت حقوق ورودی و دریافت مجوزهای قانونی، مجوز خاص مربوطه را صادر کرد.

کد خبر 1460930

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی

تین نیوز

سرپرست راه آهن جنوب شرق گفت: پس از اعلام هشدار قرمز هواشناسی و توصیه های ستاد مدیریت بحران استان، با تمهیدات پیش بینی شده در ستاد بحران اداره کل راه آهن جنوب شرق، تا کنون هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری در محورهای ریلی نداشتیم و با توجه به فعال بودن سامانه بارشی در منطقه، به صورت مستمر، تردد قطارها را رصد می کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، حمید بهادری افزود: پس از بازدید اعضای کمیسیون پیشگیری از سوانح راه آهن جنوبشرق از خطوط ریلی منطقه، یک دستگاه درزین به منظور پیشرو قطارهای باری و مسافری در ایستگاه راه آهن خاش مستقر شده که در صورت وقوع مشکل احتمالی، اعزام قطارها لغو شده و یا با کُندی سیر اعزام شوند.

وی گفت: در زمان بارش باران، منطقه کوهستانی حدفاصل ایستگاه شورو تا رودماهی و کلات، نقطه حساس منطقه جنوب شرق است که علاوه بر اعزام درزین های پیشرو برای بررسی فنی مسیر ریلی، اکیپ های کارگری و راهبانان به صورت شبانه روزی در منطقه حضور دارند.

بهادری بیان کرد: برای بررسی مسیر ریلی زاهدان به میرجاوه با توجه به نحوه احداث این خط که به صورت آب نما طراحی شده، درزین خط عریض آماده شده که پیش از اعزام ناوگان باری پاکستانی به عنوان پیشرو اعزام می شود.

سرپرست راه آهن جنوب شرق ادامه داد: در مرکز کنترل قطارهای راه آهن جنوب شرق ستاد بحران تشکیل شده و اعضای ستاد بحران به صورت شبانه روزی در محل ستاد حضور دارند و برای مواجهه با هر گونه خلل احتمالی، تصمیمات لازم اتخاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان قطار نجات با تمامی تجهیزات و امکانات مورد نیاز رفع نقص مسیر و جمع آوری سوانح در ایستگاه راه آهن جیگولی مستقر است.

بهادری خاطرنشان کرد: یک دستگاه جرثقیل ریلی نیز برای واکنش سریع در زمان سوانح احتمالی در ایستگاه راه آهن فهرج مستقر شده که در صورت بروز مشکل، در کوتاه ترین بازه زمانی رفع ایراد شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی صنایع و واردات در برابر صادرات
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • واردات نامرئی خودرو
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • رویکردگمرک کرمانشاه تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست