Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، از محتوای یادداشت رئیس اسبق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی گزارش می‌دهد:به عقیده یکی از برجسته‌ترین رهبران سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، اسرائیل با ترور شهید محسن فخری‌زاده به دنبال تحقق ۳ هدف کلی بود.

عاموس یادلین رئیس اسبق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی (امان) طی یادداشتی که در پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم منتشر شد، گرچه تمامی تلاش خود را به کار بست تا از اعتراف مستقیم به دست داشتن رژیمش در این ترور بپرهیزد، اما در پایان سه اصل کلی را به عنوان اهداف کوتاه و بلندمدت تل‌آویو از این ترور برشمرد که عبارت‌اند از:

۱- ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران

۲- ایجاد تنش با ایران به نحوی که اوضاع به سمت اقدام علیه مراکز هسته‌ای ایران پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳- جلوگیری از بازگشت دولت بایدن به توافق هسته‌ای.

به اعتراف این مسئول عالیرتبه سابق اسرائیلی، هرچند تا حدودی هدف اول محقق شده است، اما برای تحقق ۲ هدف دیگر باید دید ایران چه واکنشی از خود نشان خواهد داد.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ترور محسن فخری زاده سهام عدالت انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران

به گزارش جماران به نقل الجزیره، وبسایت خبری آکسیوس گزارش داد که برخی مسئولان آمریکایی گفتند که دولت آمریکا به اسرائیل نسبت به تشدید تنش با ایران هشدار دادند.

دولت آمریکا به اسرائیل هشدار داده است که تشدید تنش تل آویو با ایران به نفع منافع آمریکا و اسرائیل نیست.


 

دیگر خبرها

  • اعتراف منابع عبری به ناتوانی تل آویو در تحقق اهداف جنگ غزه
  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • پاسخ امیرعبداللهیان به احتمال تغییر سیاست‌های هسته‌ای ایران | در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود؟
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای محتمل است/ مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ماست
  • پایان صبر استراتژیک ایران!
  • نعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید