Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سعید نمکی در استودیو سلامت وزارت بهداشت ضمن تشکر و قدردانی از همکاری ایجاد شده بین مردم و مسئولین اظهار کرد: امروز خوشبختانه شاهد کاهش مرگ ومیر‌ها هستیم و امروز دومین روزی است که داریم مرگ زیر ۴۰۰ نفر را تجربه می‌کنیم؛ این دستاورد گرانقدر مژده‌ای به مردم ایران است، زیرا سازمان‌های علمی بین‌المللی برآورد کرده بودند که میزان مرگ‌های ما به حدود ۸۰۰ تا هزار خواهد رسید و مانند این مسئله را برای کشور‌هایی مانند آمریکا و فرانسه پیش بینی کرده بودند که برای آن‌ها درست از آب درآمد، اما مولفه‌ای که ما توانستیم از آن برای کاهش مرگ و میر کرونایی کمک بگیریم، همکاری مردم و دستگاه‌ها در سازمان بسیج، هلال احمر، بیمارستان‌ها و کادر بهداشت و درمان در بخش سرپایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنیم، وی افزود: من از مردم عزیز تقاضا می‌کنم که این آمار را عادی‌انگاری محسوب نکنند و اگر به آن سمت برویم که این کاهش آمار را عادی انگاری کرونا بدانیم، از گوشه‌های این زمین در دقیقه ۹۰ گل می‌خوریم.

وزیر بهداشت گفت: رفتار ویروس کرونا متفاوت شده و دچار جهش‌های خاص شده و شیوع آن بسیار بالاتر از ماه‌های قبل است و نباید زحمات و تلاش همکاران ما به دست فراموشی سپرده شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیربهداشت کرونا ویروس کرونا آمار فوتی های کرونا جهش کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا اواسط روز جمعه، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر جمعه تا یکشنبه هفته آینده، به دلیل عبور متناوب امواجی کوتاه، ممکن است در برخی نقاط بویژه نواحی شمالی و شرقی استان، شاهد رگبارهای موقت باران گاهی همراه با رعدوبرق باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین متوسط دمای هوا تا پایان هفته در غالب نقاط به تدریج و با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6080427

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • ۲ یافته پیمایش فرهنگی: ارتقا جایگاه خانواده و اعتقادات دینی
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اهدای خون احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد
  • چرا خانم‌ها بیشتر از آقایان به آرتریت دچار می‌شوند؟