Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:52:20 GMT

ادامه روند ناکامی‌های پیکان در لیگ برتر والیبال

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۵۶۴۲

ادامه روند ناکامی‌های پیکان در لیگ برتر والیبال

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال از صبح امروز (یکشنبه) با ۲ مسابقه همزمان آغاز شد. این مسابقات به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار می‌شود. در مسابقات صبح امروز تیم‌های هورسان و شهداب حریفان خود را شکست دادند.

در سالن فدراسیون، پیکان که در این فصل شرایط خوبی ندارد و کادر فنی خود را هم تغییر داده است، یک بار دیگر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در این بازی با نتیجه سه بر یک مقابل هورسان رامسر تسلیم شدند. ست‌های اول، سوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ به سود هورسان رقم خورد و پیکان فقط در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به برتری دست یافت.

هورسان با این نتیجه با ۵ برد و ۱۵ امتیاز همچنان در رده هشتم قرار دارد. پیکان هم با ۲ برد و ۵ امتیاز در رتبه دوازدهم باقی ماند.

در بازی همزمان، ۲ تیم استان یزد در خانه والیبال به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود شهداب به پایان رسید. شهداب در ست‌های اول، دوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد و فقط ست سوم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ به خاتم اردکان واگذار کرد.

شهداب با این برد با کسب ۸ برد و ۲۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا رفت و در مکان پنجم قرار گرفت. البته این صعود شهداب پیش از برگزاری دیگر مسابقات امروز است. خاتم هم با ۳ برد و ۱۱ امتیاز در مکان نهم ایستاده است.

نتیجه و برنامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال

شهداب یزد ۳ - خاتم اردکان یک

پیکان تهران یک - هورسان رامسر ۳

ساعت ۱۴، خانه والیبال، آذرباتری ارومیه - راه‌یاب ملل کردستان

ساعت ۱۴، سالن فدراسیون، شهرداری گنبد - شهرداری ورامین

ساعت ۱۷، خانه والیبال، سپاهان اصفهان - سایپا تهران

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون، هراز آمل – شهرداری قزوین

برچسب‌ها تیم والیبال پیکان لیگ برتر والیبال والیبال شهداب یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم والیبال پیکان لیگ برتر والیبال والیبال شهداب یزد تیم والیبال پیکان لیگ برتر والیبال والیبال شهداب یزد اخبار کنکور لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو

شاگردان محمدرضا مهاجری که هفته گذشته مقابل سایپا امتیاز نگرفتند، برد شیرینی برابر دریا کاسپین به دست آوردند تا به لیگ برتر نزدیک‌تر شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای هفته بیست‌وهشتم پیگیری شد که نتایج زیر در این بازی‌ها رقم خورد:

آریو اسلامشهر 2 - داماش گیلان صفر

خیبر خرم‌آباد 4 - دریا کاسپین بابل 3

مس سونگون ورزقان یک - نفت مسجدسلیمان یک

روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر

مس شهر بابک یک - خوشه طلایی ساوه صفر

چادرملوی اردکان صفر - نفت و گاز گچساران صفر

پارس جنوبی جم 2 - سایپا یک

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

شهر راز شیراز یک - مس کرمان یک

شاهین بندرعامری صفر - شهرداری آستارا صفر

خیبر خرم‌آباد که در دقیقه 3+90 به گل برتری دست یافت، 64 امتیازی شد و با اختلافی هفت امتیازی نسبت به رتبه دوم صدرنشین ماند. چادرملو نیز برابر نفت و گاز گچساران متوقف شد تا سومین تساوی متوالی خود را کسب کند، اما موقتاً با 57 امتیاز در جایگاه دوم ماندنی شد.

فجر سپاسی شیراز با یک بازی کمتر و 55 امتیاز، در رده سوم ایستاده و نفت مسجدسلیمان با 54 امتیاز، در جایگاه چهارم قرار دارد. خوشه طلایی ساوه هم با 15 امتیاز، همچنان در قعر جدول جای گرفته و تیم‌های دریا کاسپین بابل و داماش گیلان با 22 و 20 امتیاز، رده‌های شانزدهم و هفدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز نیز قرار بود از ساعت 18:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان با برگزاری بازی در این استادیوم لغو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو