Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت روحانی وارسته و اخلاق مدار حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضایعه ای تأسف بار است.
این مدیر پرتلاش و خدوم که در مسئولیت های مختلفی چون معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز منشأ خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب و مردم بود، همواره دغدغه رسیدگی و حل مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را داشت و در این مسیر هم تلاش های فراوانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصیبت فقدان این روحانی گرانقدر را به جامعه عزیز ایثارگران کشور، علاقمندان، همکاران و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

پیام تسلیت لاریجانی در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی

علی لاریجانی ، مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شهیدی ، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس پیشین این بنیاد را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پارسا و مجاهد، حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمدعلی شهیدی موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان از شخصیت‌های خدوم، با همت و وفادار به انقلاب و نظام اسلامی بودند که در مسئولیت‌های گوناگون علی‌الخصوص در  خدمت به خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران اقداماتی ارزنده  داشتند. اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم بزرگوار به ویژه روحانیت معزز، خانواده ارجمند و بستگان محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و تعالی درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی
مشاور مقام معظم رهبری

پیام تسلیت سید محمد خاتمی در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شهیدی

همچنین سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلیمن شهیدی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

درگذشت روحانی خادم و با تقوی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد علی شهیدی را به بیوت شریف رسولی محلاتی و شهیدی به خصوص به همسر گرانقدر و بزرگوار و فرزندان گرامی آن عزیز تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت الهی و برای بستگان و بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

27215

کد خبر 1460925

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری سید محمد خاتمی بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام و المسلمین درگذشت حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • رهبر حزب اصلاح یمن درگذشت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک