Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: بامداد امروز گرگ گرسنه توسط ساکنان در حاشیه گورستان بداق سلطان دیده شد که نیرو‌های آتش نشانی آن را زنده‌گیری و جهت مراقبت و آزادسازی تحویل اداره محیط زیست شهرستان دادند.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: با توجه به سرد شدن هوا، بارش برف و کمبود طعمه در فصل زمستان گزارش‌هایی از پناه بردن حیوانات به حاشیه شهر و داخل شهر گزارش می‌شود و این موضوع نیز برای انسان‌ها و دام‌های اهلی خالی از خطر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی از شهروندان خواست در صورت دیدن این گونه حیوانات از آزار و اذیت آن‌ها خودداری کنند و دانه، علوفه و مواد غذایی اضافی خود را در حاشیه روستا‌ها برای استفاده سایر حیوانات وحشی قرار دهند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی حیات وحش حیوانات وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ یوسف اشرفی افزود: برای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروزی و به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او اضافه کرد: در بررسی های صورت گرفته، کاراگاهان موفق شدند سه نفر سارق محتویات داخل خودرو را دستگیر و همچنین با رصد اطلاعات و بازجویی های انجام شده ۲ نفر دیگر مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد در ادامه گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی با دلایل و مدارک موجود به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

او با تاکید بر اینکه مردم نقش مهمی در در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور خمین _ رباط مراد با یک کشته و ۵ مصدوم
  • دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • زنده گیری مار یک و نیم متری در دزفول
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی: پای احمدی نژاد هم به میان آمد
  • آنها که با حیوانات مهربانند/ ببینید چطور مردم این حیوانات را نجات می‌دهند / اینطوری انسان‌ترند (فیلم)
  • چهار حادثه دیده و یک مصدوم در محور اورمیه_مهاباد
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • ارزش کالاهای صادر شده از گمرک مهاباد به بیش از ۲۱ میلیون دلار رسید
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد