Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان کردستان، بهنوش ایران و ایران تایر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و هتل پارسیان کوثر اصفهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 36هزار و 427واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 427هزار و 199واحد به کار خود پایان داد و بیش از 16میلیارد و 478میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 16هزار و 22میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 757هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان کردستان، بهنوش ایران و ایران تایر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس خزر، سیما آرتا اردبیل و صنایع جوشکاب یزد بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 520میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 850میلیارد تومان در 809هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 512واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 836واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و هتل پارسیان کوثر اصفهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، پاکدیس و قند شیروان قوچان و بجنورد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

فتح دوباره ارتفاع 1.4 میلیون واحد توسط شاخص بورس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران شاخص بورس فرابورس بورس تهران شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس، امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در مدل‌های «سال LX-TU ۵-ELX-سال دوگانه سوز-اتوماتیک» اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # پژو پارس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • بورس تغییر جهت داد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • قیمت پژو پارس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود