Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسفی منش با بیان اینکه ۴۷۲ هزار تن کالای غیر نفتی طی هشت ماهه سال ۹۹ به ۳۱کشور جهان ترانزیت شد، گفت:درآمد گمرکان مازندران در این مدت مرز ۲۴۳۲ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال گذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی یوسفی منش» امروز(9آذر) با اشاره به رشد ارزشی 76 درصدی ترانزیت خارجی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه امسال به خبرنگاران گفت: درآمد گمرکات مازندران در این مدت با احتساب درآمد حاصل از ضمانت نامه از مرز 2432 میلیارد و 70 میلیون ریال گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناظر گمرکات مازندران و مدیرکل گمرک نوشهر بیان کرد: میزان ترانزیت انجام شده از گمرکات مازندران 19 هزار و 697 تن به ارزش 23 میلیون و 805 هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال 98 از نظر وزنی 55 درصد و ارزشی بیش از 76 درصد رشد را نشان می دهد .

 

وی با اشاره به نوع کالاهای ترانزیت خارجی مبدا، اظهار کرد: کالاهای ترانزیت شده از سه گمرک نوشهر،امیرآباد و فریدونکنار شامل کانتینرخالی، سیگار ، مصنوعات پلاستیکی ، لوله حفاری، موادشیمیایی ،تخته نرادو... بودکه به امارات، عراق،پاکستان و مقصدمناطق ویژه اقتصادی ایران ترانزیت شده اند .

 

یوسفی منش سهم صادرات کالاهای غیرنفتی گمرکات استان مازندران طی 8 ماهه سال99 را 472 هزار تن به ارزش بیش از 124 میلیون و 38 هزار دلار اعلام کرد و افزود: 31 کشور مقصد کالاهای صادراتی از گمرکات مازندران بودند و عمده ترین کشورهای طرف مبادله گمرکات مازندران(نوشهر، امیرآباد ، فریدونکنار، ساری و آمل) عراق، روسیه ، قزاقستان ، افغانستان ، امارات ، ترکمنستان ، سوریه و رومانی بوده‌اند که بیش از 50 درصد از ارزش کل صادرات گمرکات مازندران را به خود اختصاص دادند.

 

وی در خصوص کالاهای وارده شده به سه گمرک نوشهر ،امیرآباد و فریدونکنار گفت: در این مدت یک میلیون و 796 هزار تن کالا به ارزش 586 میلیون و 974 هزار دلار از طریق این گمرکات وارد کشور شده است.

 

یوسفی منش بیان کرد: 27 کشور جهان از جمله کشورهای روسیه ، امارت متحده عربی، ترکیه، آلمان، قزاقستان، هلند، سوئیس، عمان عمده ترین کشورهای صادر کننده کالا به گمرکات مازندران در 8 ماهه سال 1399 بودند .

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ناظر گمرکات مازندران ترانزیت خارجی رشد صادرات کالاهای غیر نفتی گمرکات مازندران یوسفی منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070415 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • صحت سنجی ادعای وجود ۵۰ هزار خودروی خارجی در گمرکات کشور
  • صحت سنجی ادعای ورود ۵۰ هزار خودروی خارجی به گمرکات
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • مصرف ۵۷۰۰ مگاواتی برق دوره پیک در مازندران پیش بینی می شود
  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان صادر شد
  • رشد ۶۱ درصدی درآمد گمرکات استان فارس در سال ۱۴۰۲