Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:49:10 GMT

۳۵ واحد صنفی متخلف در تربت‌حیدریه مهر و موم شدند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۵۷۶۶

۳۵ واحد صنفی متخلف در تربت‌حیدریه مهر و موم شدند

سرهنگ علی‌اکبر کیانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای مقابله با شیوع کرونا با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف، از ۸۵۴ واحد صنفی تربت‌حیدریه بازرسی و برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا، با متخلفان بهداشتی برخورد قانونی شد.

وی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه همچنین از کشف و ضبط ۳۰ کیلوگرم مواد افیونی طی چند روز اخیر در این شهرستان خبر داد و افزود: با کسب اطلاعاتی از پلیس فرودگاه مشهد مبنی بر قاچاق و حمل مواد افیونی توسط یکدستگاه اتوبوس مسافربری که از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد در حرکت بود بررسی‌های پلیسی آغاز شد.
وی ادامه داد: ماموران تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر تربت‌حیدریه با انجام کارهای اطلاعاتی در یک عملیات هماهنگ با ماموران ایست و بازرسی شهید شیردل کامه، اتوبوس مورد نظر را متوقف کرده و در بازرسی از آن ۳۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ کیانی گفت: در این ارتباط ۲ متهم ۳۸ و ۴۷ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها تربت حیدریه مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشفیات تربت حیدریه مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشفیات اخبار کنکور تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه