Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی سفر دو هفته قبل مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی را با شهادت «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته حوزه‌های دفاعی و هسته‌ای ایران مرتبط دانست.

بنا بر گزارش «تایمز اسرائیل»، «عاموس یادلین» رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه درباره این موضوع که سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدارهای او با مقام‌های این رژیم «شاید» به ترور روز جمعه دانشمند هسته‌ای ایران مرتبط بوده است، گمانه‌زنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادلین در مصاحبه با «کانال 12» تلویزیون رژیم صهیونیستی به مواضع کاملا همسوی دولت دونالد ترامپ با این رژیم تاکید و تصریح کرد: «هر کسی این تصمیم را گرفته، می‌داند که تا 55 روز دیگر در کاخ سفید کسی وجود دارد که نوع نگاهش با او درباره تهدید ایران یکی است...بایدن البته یک داستان متفاوت است».

رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی درباره احتمال ارتباط احتمالی سفر پامپئو به فلسطین اشغالی با ترور شهید فخری زاده صحبت کرد و درباره این موضوع گفت: «اینطور به نظر می‌رسد که پامپئو برای نوشیدن شراب به اینجا نیامده باشد».

گمانه‌زنی این مقام ارشد سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی درباره ارتباط سفر اخیر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی با عملیات تروریستی روز جمعه در منطقه آبسرد دماوند و شهادت دانشمند برجسته‌ دفاعی و هسته‌ای ایران در حالی انجام می‌شود که برخی رسانه‌ها از دست داشتن تل‌‎آویو در این اقدام تروریستی خبر داده‌اند.

بر همین اساس، روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در خبر روز شنبه خود از یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی که نخواست نامش فاش شود، گزارشی منتشر کرد.

این مقام صهیونیست در مصاحبه با نیویورک تایمز با لحنی گستاخانه تاکید کرد، «جهان باید (بابت ترور شهید فخری زاده) از اسرائیل تشکر کند».

نیویورک تایمز این مقام ارشد تل‌آویو را فردی توصیف کرده که برای سال‌ها در رژیم صهیونیستی مسئول ردیابی شهید محسن فخری زاده بود.

پیش از این، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع اطلاعاتی غربی ناشناس گزارش داد که طرح ترور شهید فخری زاده برای مدت‌های مدید در دستور کار رژیم صهیونیستی قرار داشت و انجام این ترور، «اوج» موفقیت تل‌آویو بود.

«یووال اشتاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی هم در اظهارات امروز یکشنبه خود طی مصاحبه با شبکه «کان» درباره عملیات تروریستی روز جمعه در ایران اظهارنظر کرد.

این مقام ارشد کابینه و نزدیک به نتانیاهو مدعی شد: «(عملیات) کشتن (ترور شهید فخری زاده) در ایران کار هر کسی که بود، نه تنها به نفع اسرائیل بلکه به نفع کل منطقه و جهان بود».

شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته حوزه های دفاعی و هسته‌ای ایران، در عملیات تروریستی روز جمعه در منطقه آبسرد شهرستان دماوند به شهادت رسید.

مقام‌های ایران ضمن محکوم کردن این عملیات تروریستی و تاکید بر خدمات بسیار زیاد شهید فخری زاده در حوزه های دفاعی و هسته‌ای اعلام کردند، راه این دانشمند شهید ادامه می‌یابد و مسببان این عملیات تروریستی پاسخ درخور دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دونالد ترامپ محسن فخری زاده ایران رژیم صهیونیستی اسرائیل مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا آمریکا ترور ترور شهید فخری زاده فلسطین اشغالی عملیات تروریستی دفاعی و هسته ای رژیم صهیونیستی هسته ای ایران مقام ارشد روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد / احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر زبردست ، با توجه به نمایش اقتدار نظامی ایران با نام وعده صادق و بازخوردهای جهانی اظهار کرد: بی تردید نباید تاثیر این تنش منطقه ای را بر بازار نادیده گرفت، اما این مساله تاثیر آنچنانی بر افزایش نرخ ارز نداشت و برخلاف فضاسازی‌ها و پیش‌بینی‌های قبل از عملیات، روند قیمتی چندان دچار نوسان طولانی و عمیقی نشد.

وی ادامه داد: مطمئنا با آرام شدن منطقه و عدم بروز تنش‌های جدید می توانیم منتظر ثبات بیشتر در بازار ارز باشیم. البته فعلا با عدم واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق مواجه هستیم که همین موضوع نیز می تواند قیمت ارز را در یک کانال مشخص و ثابت نگه دارد. ما در شب انجام عملیات وعده صادق تا ساعات بامدادی روز بعد، شاهد افزایش قیمت دلار تا ۷۰ هزار تومان بودیم که این موج هیجانی ناشی از تنش‌های سیاسی به سرعت فروکش کرد و دلار دوباره به کانال‌های قبلی بازگشت.

عضو کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی ایران افزود: معتقدم اعلام عدم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در حمله و پاسخ احتمالی به ایران نیز در کاهش قیمت ارز تاثیرگذار بود که مطمئنا این موضع گیری آمریکایی‌ها به دلیل توان بالای ایران در مواجهه با تنش‌های منطقه‌ای صورت گرفته است.

زبردست با اظهار امیدواری به کاهش بیشتر قیمت ارز در روزهای آتی گفت: قطعا اگر شرایط به همین گونه پیش برود می توان امیدوار بود که کاهش قیمت ارز ادامه دار باشد؛ چراکه با اعلام موضع آمریکا نسبت به وعده صادق و عدم پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی، دلیلی برای نگرانی بیشتر مردم و فعالان اقتصادی در بازار وجود ندارد.

وی در پایان ادامه داد: بی تردید نوسانات اخیر ارزی دلیل سیاسی دارد، وگرنه افزایش عجیب قیمت دلار در عرض یک شب، هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد.

منبع: روزنامه همشهری

دیگر خبرها

  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • احتمال صدور حکم بازداشت مقامات تل آویو در دادگاه کیفری بین‌المللی
  • نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد / احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا