Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از دوگانه‌سوز شدن رایگان تعداد 383 دستگاه خودرو عمومی در این استان خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد، عبدالرضا انتظاری با اشاره به اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی (تاکسی، وانت و کامیونت‌ بنزین‌سوز) به دوگانه‌سوز گفت: با ثبت‌نام متقاضیان خودروهای عمومی در سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز، تاکنون 383 دستگاه خودرو در استان یزد، در سه مرکز مجاز و رایگان به دوگانه‌سوز تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اجرای این طرح ملی افزون بر کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، سبب صرفه‌جویی در مصرف بنزین و رشد و توسعه اقتصادی کشور نیز می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از دارندگان خودروهای عمومی (وانت و تاکسی) که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، درخواست کرد در اسرع وقت با مراجعه به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور به آدرس https://gcr.niopdc.ir ثبت‌نام کنند و از مزایا و تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دوگانه سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!

امیرمسعود عابدین: بازار SUV و شاسی‌بلندها در دهه اخیر بسیار پرطرفدار شده است. با اینکه پیکاپ‌ها همچنان در صدر جدول پرفروش‌ترین‌ها در ایالات متحده قرار دارند، اما بخش SUV در جایگاه دوم قرار گرفته و ۴۶ درصد از فروش خودروهای جدید در سال ۲۰۲۳ را تشکیل می‌دهد. در کنار برندهای آلمانی، برخی از خودروسازان آمریکایی مانند کادیلاک و لینکلن می‌توانند هزینه‌های مختلفی را برای مالکین ایجاد کنند. گران‌ترین خودروی آمریکایی از نظر هزینه نگهداری در سال ۲۰۲۴، کادیلاک اسکلید ESV است.

به گزارش خبرآنلاین، قیمت مدل پایه این شاسی‌بلند لوکس از ۸۹٬۸۹۰ دلار شروع می‌شود. اگر مدل پرفورمنس V را انتخاب کنید، قیمت‌ها بسیار بالاتر می‌رود و به ۱۵۷٬۲۹۰ دلار می‌رسد. اسکلید ESV با هزینه تعمیر و نگهداری سالانه ۱۱۲۷ دلار (معادل ۷۳ میلیون تومان)، گران‌ترین وسیله نقلیه آمریکایی محسوب می‌شود. با این حساب نگهداری از این خودرو کمتر از ۱درصد قیمت خودرو در هر سال هزینه برمی‌دارد.

این خودرو همچنین با هزینه نگهداری ۱۲٬۹۳۸ دلار (معادل ۸۴۰ میلیون تومان) برای ۱۰ سال اول، جزو پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی به حساب می‌آید. پس از مدتی تحقیق، مشکل رایج و خاصی در اسکلید ESV ۲۰۲۴ پیدا نشد و این پرچمدار کادیلاک نسبت به مرسدس‌بنز، بی‌ام‌و و لندروور از کیفیت و قابلیت اطمینان بالاتری برخوردار است.

لینکلن نویگیتور ۲۰۲۴ در رتبه دوم پس از اسکلید ESV قرار دارد که هزینه نگهداری و تعمیر آن ۱۰۸۹ دلار (معادل ۷۰ میلیون تومان) در سال است. در حالی که این مقدار کمی کمتر از میانگین شاسی‌بلندهای لوکس است (۱۱۲۷ دلار در سال)، اما همچنان بیش از ۴۰۰ دلار بیشتر از میانگین کلی صنعت است. نویگیتور با هزینه ۱۲۱۱۱ دلار در ۱۰ سال، پایین‌تر از کادیلاک اسکلید قرار می‌گیرد.

لینکلن نویگیتور در چند سال گذشته از نظر قابلیت اطمینان عملکرد چندان خوبی نداشته است و با امتیاز ۲۵۹ مشکل در هر ۱۰۰ وسیله نقلیه، در رتبه دوم خودروهای غیرقابل‌اعتماد قرار دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898695

دیگر خبرها

  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • رشد صدور آرای محکومین برای مجازات‌های جایگزین حبس در کرمان
  • کفی خودروبر تهران