Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک نعمتی که در بازی با نفت مسجد سلیمان مصدوم شده بود، علیرضا حقیقت در خصوص آخرین وضعیت وی گفت: خوشبختانه روند درمانی این بازیکن به خوبی طی می‌شود و دیروز هم در تمرینات گروهی حاضر شد.

وی ادامه داد: کار درمانی سیامک نعمتی همزمان با تمرینات گروهی انجام می‌شود و ان‌شاءالله این بازیکن مشکلی برای بازی مقابل شهرخودرو نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک تیم پرسپولیس درباره وضعیت سایر بازیکنان هم اظهار داشت: مشکل خاصی وجود ندارد و همه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند. ان‌شالله با یک بازی خوب شهر خودرو را شکست خواهیم داد و مشکل مصدومیت گریبان هیچ بازیکنی را نگیرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیامک نعمتی علیرضا حقیقت شهرخودرو پرسپولیس پرسپولیس علیرضا حقیقت سیامک نعمتی شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیادمنش در بدترین وضعیت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت 22 امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزو نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ 11 بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با 16 امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!