Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تخصیص ۱۷میلیارد ریال برای ضدعفونی آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان گفت: در این راستا امسال تاکنون ۳۰ایستگاه کلرزنی در روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت کیفی آب شبکه آبرسانی شهرها و روستاهای استان بوشهر با تاکید بر توجه ویژه به کیفی بودن آب آشامیدنی در شهرها و روستاها اظهار داشت: تمامی مخازن ذخیره آب در تمامی نقاط استان بوشهر همواره مورد آزمایش قرار می‌گیرد و نظارت و دقت مرکز بهداشت بر کیفی بودن آب آشامیدنی عاملی مضاعف بر اهمیت دادن به کیفیت آب استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر گندزدایی مستمر آب آشامیدنی استان بوشهر گفت: بنا بر اهمیت پایش و نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی در نیمه نخست امسال برای گندزدایی آب مصرفی استان 15 میلیارد ریال برای خرید 50 تن پرکلرین و 2 میلیارد ریال برای خرید 200 تن نمک هزینه شده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تخصیص 17 میلیارد ریال برای ضدعفونی آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان گفت: در این راستا امسال تاکنون 30 ایستگاه کلرزنی در روستاهای استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

حمزه‌پور با اشاره به راه‌اندازی 3 سیستم تصفیه آب برای بهبود کیفیت آب روستاهای جم و دشتی خاطر نشان کرد: مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان بوشهر با داشتن نیروهای مجرب و کارآزموده نظارت مستمری بر کیفیت منابع تامین آب به ویژه آب شیرین‌کن‌های تازه تاسیس دارد.

وی، از راه‌اندازی سیستم پایش آنلاین در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: برای پایش مستمر کیفیت آب استان بوشهر در 4 آزمایشگاه سطح استان بوشهر در نیمه نخست امسال 103 هزار نمونه کلرسنجی، 30 هزار نمونه کدورت سنجی، و سنجش انواع نمونه‌های باکتریولوژی و میکروبی انجام داده است.

ظرفیت آبرسانی به روستاهای بخش ساحلی استان بوشهر افزایش می‌یابد پرداخت اعتبارات طرح‌های آبرسانی استان بوشهر در اولویت است عملیات اجرایی 600 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در استان بوشهر آغاز شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تجهیز آزمایشگاه‌های آبفا با اعتبار 5 میلیارد ریالی خبر داد و تصریح کرد: این آزمایشگاه‌ها تا پایان امسال موفق به دریافت گواهینامه ایزو 17025 می‌شوند.

حمزه‌پور با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا گفت: در این راستا تمام اقدامات پروتکل بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی مستمر دست‌ها، ضدعفونی کردن سطوح و کف مورد توجه کارکنان قرار دارد .

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و فاضلاب استان بوشهر روستاهای استان بوشهر میلیارد ریال استان بوشهر آب آشامیدنی راه اندازی کیفیت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد

علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال و از محل منابع اعتبارات ملی، استانی، جهاد آبرسانی و خیرین اجرایی شد.

وی اظهار داشت: احداث ۷۴ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و ۳۷ کیلومتر خط انتقال شامل احداث و اصلاح از جمله این طرح هاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: احداث سه باب مخزن ذخیره آب در روستاهای گلابر، خانجین و آرموتلو با حجم ۸۵۰ متر مکعب از دیگر طرح هایی است که در شهرستان ایجرود طی این مدت اجرا شده است.
نادرخانی گفت: در همین مدت ۹ رشته قنات نیز در روستاهای اوغولبیک علیا، چیسب، قارموتلو، قره درق، شهرک و ملاپیری احداث شد.

وی به حفر هشت حلقه چاه آب در روستاهای احمدکندی، قره سعید، کوسه لر، اوچ تپه، سعیدآباد، گلابر، جامه سرا و شهرک نیز اشاره و تصریح کرد: برای تامین زیرساخت های آبرسانی در مناطق روستایی هیچگونه محدودیت وجود ندارد.

نادرخانی خاطرنشان کرد: استانداردسازی ۲ هزار انشعاب روستایی در شهرستان ایجرود نیز از دیگر اقداماتی است که با هدف کاهش هدر رفت آب و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در شهرستان ایجرود اجرایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد