Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:34:10 GMT

مستأجر کاخ سفید امروز به شبکه یک می‌آید

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۵۸۵۳

مستأجر کاخ سفید امروز به شبکه یک می‌آید

مستند "مستأجر کاخ سفید" بررسی روند انتخابات آمریکا است که به تهیه‌کنندگی هومن نیری عصر امروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند "مستأجر کاخ سفید" به تهیه‌کنندگی هومن نیری عصر امروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بررسی روند انتخابات آمریکا و اتفاقاتی که در فرآیند انتخابات رخ داد، محور اصلی روایت این مستند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه رأی دادن و شمارش آرا دو موضوعی بود که روزها منشأ اختلاف و شکایت دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا بود. این مستند این اتفاقات را به تصویر کشیده است.

مستند "مستأجر کاخ سفید" به تهیه‌کنندگی هومن نیری کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که امروز 9 آذر حوالی ساعت 16:45 روی آنتن می‌رود.

تلویزیون سراسری کشور HD شد + فیلمکپی‌کارها از مسابقات خارجی در تلویزیون بدون حتی کوچکترین تغییر در خدمتِ سلبریتی‌ها/ وقتی "رخداد" از دکور لاکچری عبور می‌کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاخ سفید مستند شبکه یک کاخ سفید مستند شبکه یک مستأجر کاخ سفید شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. در این فصل بهزاد خلج که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده‌هایی پیچیده‌تر با موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت؛ کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید