Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد حسین پور گفت: با پیش بینی‌ها و تمهیدات انجام شده، هیچ مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان وجود ندارد و به رغم بارش‌های شدید در برخی مناطق استان، تا کنون قطعی گاز یا آسیب به زیرساخت ها، خطوط، تاسیسات و یا ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز فارس گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: هم اکنون هیچ گونه مشکلی در روند گازرسانی به مشترکان استان وجود ندارد همه ایستگاه‌های این شرکت در مدار هستند و فشار گاز در سطح استان نیز پایداری خود را حفظ کرده است.

به گفته حسین پور تا پایان فصل بارش ها، گشت‌ها و سرکشی‌های مستمر با تلاش تمامی همکاران شرکت گاز فارس در شهرستان‌ها انجام می‌شود تا هیچ گونه مشکلی در حفاظت از تاسیسات گازرسانی و نیز تامین پایدار و مستمر گاز برای مشترکان در سطح استان رخ ندهد.

او رمز پایداری جریان گاز طبیعی و رضایتمندی مشترکین از خدمت رسانی را داشتن برنامه جامع تعمیرات و نگهداری اعلام کرد و گفت: شرکت گاز فارس همواره بازرسی فنی و تعمیرات اساسی ایستگاه‌ها، تجهیزات و خطوط لوله را بنا بر زمان بندی تنظیم شده در فصل تابستان انجام داده و آمادگی لازم را برای ورود به فصل سرما کسب می‌کند.

امسال نیز کارکنان شرکت گاز فارس با وجود شرایط خاص از جمله شیوع ویروس کرونا و با در نظر گرفتن توصیه‌های بهداشتی، تعمیرات اساسی تاسیسات در خطوط و تجهیزات گاز استان را انجام دادند تا خللی در فرآیند گازرسانی به مشترکین در فصل سرد سال به وجود نیاید.

او تصریح کرد: در صورت تداوم بارش‌ها و افزایش سرما، همه تلاش و برنامه ریزی شرکت گاز فارس، ممانعت از قطعی یا کاهش فشار گاز مشترکان است که این امر جز با همکاری خوب مردم در مدیریت مصرف گاز میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایداری شبکه انتقال گاز بارش های شدید باران شرکت گاز فارس بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس گفت: طی جبهه بارندگی اخیر، بیش از ۲۷ میلیمتر بارش تجمعی از ابتدای سال آبی تاکنون به متوسط بارش استان فارس اضافه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس، سیاوش بدری اظهار کرد: میزان بارش تجمعی در استان فارس از ابتدای سال آبی ۱۹۲ میلیمتر است.

وی افزود: تا کنون ۲۴ درصد کاهش بارندگی نسبت به میانگین بلند مدت مشابه وجود دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس اضافه کرد: در بین ایستگاه‌های منتخب شرکت آب منطقه‌ای، ایستگاه لار با ۶۹ میلیمتر بیشترین بارش را در سامانه اخیر به ثبت رسانده است.

بدری ادامه داد: تعداد ۹ سد با مجموع گنجایش ۲۹۳۶ میلیون متر مکعب در استان فارس بهره‌برداری می‌شود که تا صبح امروز، آب موجود پشت سدهای در حال بهره برداری ۱۳۸۲ میلیون متر مکعب یعنی ۴۷ درصد است.

وی خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن حجم آب پایداری از مجموع آب پشت سدها، ۳۷ درصد معادل ۹۱۱ میلیون متر مکعب قابل استفاده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای در پایان تصریح کرد: هر چند سامانه‌های بارشی اخیر در سال جدید کمک شایان توجهی به منابع آب استان فارس کرد، اما کماکان برای تأمین آب در کلیه بخش‌ها از جمله شرب و بهداشت، صنعت و خدمات و کشاورزی نیاز به سر لوحه قرار گرفتن آموزه دینی قناعت توسط مردم خوب و نجیب استان است.

کد خبر 745598

دیگر خبرها

  • حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز ۲ بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • اضافه شدن ۲۷ میلیمتر بارش به میانگین فارس در سال آبی جاری
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن آبشار از دل کوه‌های لارستان + فیلم
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان