Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: طبق ضوابط FIFA، به فساد اعضای فدراسیون فوتبال ورود کردیم و دخالتی در تصمیم‌گیری اعضای این فدراسیون نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، همزمان با صدور حکم اولیه پرونده ویلموتس و همچنین گراندز (مشروح) رأی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، رسیدگی به بُعد داخلی این پرونده برای برخورد ما مقصران عقد چنین قراردادی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نهادهایی که به پرونده سرمربی سابق تیم ملی ورود کرده است، سازمان بازرسی کل کشور است که نسبت به 8 نفر از امضا کنندگان این قرارداد، طرح اتهام کرده است. در همین رابطه حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: پرونده ویلموتس در مراجع قضایی و دادسرا در حال رسیدگی است. ما دخالتی در کار ورزش نکردیم. طبق ضوابط FIFA، به فساد اعضای فدراسیون فوتبال ورود کردیم و دخالتی در تصمیم‌گیری اعضای این فدراسیون نداشتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیفا ویلموتس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای منافقین فردا برگزار می‌شود
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها