Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همایش بزرگ تجاری ایران- اروپا از ۲۴ تا ۲۶ آذر ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود. شرکت‌های ایرانی و اروپایی می‌توانند با حضور در نشست‌های تجاری دوجانبه آن از فرصت تبادل ایده‌ها و تخصص‌ها و همچنین شناسایی و برقراری ارتباط با شرکای تجاری بالقوه خود بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش و نشست‌های رو در روی آن در راستای استراتژی ملی صادرات جمهوری اسلامی ایران که اخیراً توسط سازمان توسعه تجارت ایران و با کمک کارشناسان مرکز بین المللی تجارت و تأمین مالی اتحادیه اروپا تدوین شده است و با هدف کمک به شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار اروپا و ایجاد امکان برای تعامل اقتصادی و تجاری آنها با شرکت‌های اروپایی برگزار می‌شود.

رویداد اصلی سه روزه شامل نشست‌های تخصصی در زمینه مباحث مرتبط با روابط اقتصادی و تجاری ایران و اروپا و همچنین نشست‌های (پانل های) اختصاصی در خصوص استراتژی ملی صادرات در زمینه‌های مختلف کشاورزی اقلام پتروشیمی، میوه و سبزی، خدماتICT ، قطعات خودرو، گیاهان دارویی و گردشگری می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای ظرفیت شرکت‌های ایرانی و تشخیص و بهبود مهارت‌های مدیریتی آنها مرتبط با فرآیندهای تجارت جهانی، ایجاد ارتباط تجاری با شرکت‌های طرف اروپایی، تنظیم ملاقات‌های دوجانبه از طریق جستجوی شرکت‌های حاضر در رویداد و پیشنهاد برگزاری نشست‌ها در پلت فرم اختصاصی نشست از دیگر مزایای حضور در این همایش بین المللی است.

آخرین مهلت ثبت نام شرکت‌های ایرانی و اروپایی تا پایان ۱۶ آذر ماه سال جاری است. ثبت نام و حضور شرکت‌های علاقمند ایرانی و خارجی در این رویداد هیچ هزینه‌ای برای آنها ندارد و این امکان را به شرکت‌های ایرانی می‌دهد که با شرکت‌های اروپایی نشست‌های تجاری برگزار و بستر لازم را برای همکاری‌های تجاری، علمی و فناوری برای افزایش صادرات غیر نفتی ایران به اروپا ایجاد کنند.

شرکت‌ها برای برگزاری نشست‌های رو در روی خود در سایت اینترنتی اختصاصی این نشست بیش از ۲۰ روز (از ۱۱ آذر تا اول دی ماه) فرصت دارند نسبت به هماهنگی و برگزاری این نشست‌ها با شرکای تجاری خود اقدام کنند.

این همایش سه روزه با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، مرکز بین المللی تجارت اتحادیه اروپا و مؤسسه آمبروزیتی ایتالیا و با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود. علاقه مندان برای ثبت نام به سایت https: //www.europeiranbusinessforum.com / مراجعه کنند.

برچسب‌ها قاره اروپا شرکت دانش بنیان تجارت فضای مجازی دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره اروپا شرکت دانش بنیان تجارت فضای مجازی دانش بنیان ها قاره اروپا شرکت دانش بنیان تجارت فضای مجازی دانش بنیان ها اخبار کنکور شرکت های ایرانی بین المللی نشست ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد

به گزارش جماران به نقل از آناتولی، با هوش مصنوعی فرآیندهای تشخیص بیماری‌ها و در آینده نزدیک امکان درمان آنها بدون مراجعه به بیمارستان فراهم خواهد شد.

با استفاده گسترده از کاربردهای هوش مصنوعی در بخش سلامت، فرآیندهای تشخیص سرعت می‌گیرد و در آینده نزدیک امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود.

پیشرفت‌های فن‌آوری مانند هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده‌ها مزایای بزرگی را در زمینه‌هایی مانند تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، برنامه‌ریزی درمان و ارائه مؤثرتر خدمات بهداشتی فراهم می‌کنند.

در حالی که سیستم‌های تشخیصی با پشتیبانی از هوش مصنوعی به پزشکان در شناسایی بیماری‌ها و تعیین روش‌های درمانی کمک می‌کنند، این سیستم‌ها با تجزیه و تحلیل سریع مجموعه داده‌های بزرگ، روند تشخیص را سرعت می‌بخشند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌دهند.

پرفسور ودات گورال، متخصص گاستروانترولوژی در بیمارستان مدیپول ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار آنادولو با بیان اینکه استفاده از هوش مصنوعی در حوزه سلامت رو به افزایش است، گفت: از این سیستم‌ها در تشخیص و شناسایی ضایعات سرطانی نیز استفاده می‌شود.

او اظهار داشت: هوش مصنوعی یک کاربرد بسیار قابل اعتماد در تشخیص زودهنگام سرطان، غربالگری سرطان، اثربخشی دارو و پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه این نمونه‌ها نشان می‌دهد که استفاده از هوش مصنوعی در سلامت منجر به دستاوردهای اقتصادی نیز می‌شود، ادامه داد: با افزایش استفاده از هوش مصنوعی، امکان درمان بدون مراجعه به بیمارستان برای بیماران فراهم می‌شود و به این ترتیب به نوعی بیمارستان‌ها به لطف هوش مصنوعی به سراغ بیماران خواهد رفت.


 

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • خیز ایران و پاکستان برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • چشم‌انداز تجارت یک میلیارد دلاری ایران و ازبکستان