Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اردشیر سعدمحمدی با اعلام این خبر گفت: جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ملی صنایع مس ایران (سهامی عام) برای بررسی و تصمیم‌گیری درباره افزایش سرمایه ۹۷ درصدی این شرکت از محل سود انباشته روز دوشنبه ۱۰ آذرماه برگزار می‌شود. به گزارش پول نیوز، مدیرعامل شرکت مس با اعلام این خبر گفت: بعد از اخذ مجوز‌های لازم از بازرس محترم قانونی و هیأت مدیره شرکت و سازمان بورس مراحل افزایش سرمایه شرکت مس از ۱۰ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان به ۲۰ هزار میلیارد تومان نهایی شده است و برای تصمیم‌گیری و تایید نهایی در مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تایید این افزایش سرمایه، به سهامدارانی که تا پیش از مجمع عادی به‌طور فوق‌العاده سهامدار شرکت باشند به ازای هر ۱۰۰۰ سهم، ۹۷۰ سهم جایزه تعلق می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت مس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری حضوری مجامع و گردهمایی‌ها گفت: مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مس همچون مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مس که در تیرماه برگزار شد به‌صورت مجازی و در بستر اینترنت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت کاملا محدود برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: سهامداران شرکت ملی صنایع مس ایران می‌توانند مجمع فوق‌العاده شرکت مس را راس ساعت ۱۰ صبح به‌صورت مجازی و آنلاین و ازطریق وب‌سایت شرکت، لایو صفحه رسمی اینستاگرام و صفحه رسمی شرکت مس در آپارات ببینند.
سعدمحمدی گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته است تا سهامداران شرکت مس که امروز از یک‌میلیون نفر فراتر رفته بتوانند در این تاریخ مجمع فوق‌العاده شرکت مس را مشاهده کنند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع مس ایران شرکت ملی صنایع مس شرکت ملی مس مس سرچشمه فوق العاده شرکت افزایش سرمایه مجمع عمومی شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز چهارشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی تحقق شعار سال در خوزستان اظهار کرد: حدود ۱۵ سال است که شعار سال مبتنی بر افزایش تولید است و در این راستا نیز توضیح‌هایی در مورد زیرساخت‌های مختلف و طرح‌های متنوع در انرژی، کشاورزی، صنعت و… در استان با هدف راهکارهای افزایش تولید مطرح شد.

استاندار خوزستان افزود: این قرارگاه با دستگاه‌ها به صورت مجزا نیز جلسه‌هایی را تشکیل خواهد داد تا طرح‌ها با سرعت بیشتری جلو برود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین کارهایی که در خوزستان در راستای تحقق شعار سال می‌توان انجام داد، بخش بازرگانی است که مستلزم فعال‌تر شدن اتاق‌های بازرگانی و هم افزایی مسؤولان برای تصاحب بازارهای هدف است که منجر به افزایش تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: بیش از دو سوم توسعه صنعتی دنیا در حوزه صنایع پایین دستی است که در این استان صنایع شکل نگرفته است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و با مشارکت بخش خصوصی زنجیره کامل تولید شکل بگیرد و اشتغال و تولید را توسعه دهد.

حسینی محراب بیان کرد: قبلاً سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی یک طرح تولیدی می‌بایست ۲۳ مجوز می‌گرفتند اما در سال گذشته یک طرح مطالعاتی انجام و بنا شده کل این مجوزها به چند ایستگاه محدود شود از سوی دیگر با راه‌اندازی پنجره واحد از سوی وزارت اقتصاد و وزارت ارتباطات مسیر سرمایه‌گذاری کاملاً کوتاه شده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین بنا شده برخی پروژه‌ها در استان از قبل به صورت بدون نام مجوزات آن تهیه شود که با پیدا شدن سرمایه‌گذار مرحله اخذ مجوزات آن انجام شده باشد.

کد خبر 6063831

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ درصدی جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان عمومی
  • جهش تولید با مشارکت مردم؛ تکلیف پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳
  • برنامه‌های دبیرخانه مناطق آزاد برای افزایش سرمایه‌گذاری
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ورود ۲۱ هزار مسافر به خراسان جنوبی با حمل و نقل عمومی
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند