Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید برزگر گفت: بسیج اصناف کشور در نظر دارد برای متعادل کردن بازار اقدام به توزیع مرغ منجمد کند که سهم استان قزوین ۳۰۰ تن است که این اقدام با همکاری بسیج اصناف قزوین صورت خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید برزگر معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، از عرضه مرغ منجمد در قزوین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ در هفته‌های اخیر به منظور حمایت از مصرف کنندگان بویژه دهک‌های پایین درآمدی؛ ۲۵۰ تن مرغ منجمد به منظور تعادل بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین افزود: این محصول به صورت منجمد به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‎‌ای بزرگ و تعاونی‌های مصرف در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: هفته گذشته ۵۰تن از این محصول توزیع شده و سهمیه بندی کرده‌ایم که مابقی آن به صورت روزانه ۱۰ تن در استان توزیع شود.

قیمت مرغ به تعادل خواهد رسید

برزگر اذعان کرد: سیاست کلی بر این است که این محصول بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شود؛ لذا سهمیه‌ای از خود پایتخت بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف منتخب و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش، جهاد کشاورزی، فرهنگیان، رضوان مینودر، فروشگاه سبز مینودر و فروشگاه هفت توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: قیمت مرغ روز گذشته در بازار 28 هزار تومان بود که با کاهش حدود دو هزار تومانی نسبت به روز قبل همراه شد.

وی علت افزایش قیمت مرغ را کاهش مقطعی جوجه ریزی دانست و تصریح کرد: با توزیع سهمیه تخصیص یافته به استان طی روزهای آینده، قیمت مرغ به تعادل خواهد رسید.

تقاضای کاذب در حوزه روغن ایجاد شده است

برزگر ابراز کرد: بسیج اصناف کشور هم در جهت به تعادل رسیدن قیمت‌ها در نظر دارد میزانی محصول مرغ منجمد را در سراسر کشور توزیع کند که سهمیه استان قزوین ۳۰۰ تن است؛ لذا به دنبال آن هستیم که طی این هفته این محصول را از طریق بسیج اصناف استان جذب کنیم.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین درباره توزیع روغن در سطح استان نیز اظهار کرد: در آبان ماه نسبت به مهرماه ۲۴درصد افزایش توزیع روغن در استان داشتیم که البته این نشان می‌دهد مقداری تقاضای کاذب در بازار ایجاد شده؛ چراکه هرچه ما فروشگاه‌ها را تزریق می‌کنیم سریع خالی می‌شود.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه مقداری کاهش سهمیه اصناف و صنعت را داشتیم حدود شش هزار و ۷۰۰ تن سهمیه صنعت و واحدهای صنعتی و ۱۶۳ تن هم سهمیه برای اصناف مانند قنادی‌ها، چلوکبابی‌ها، اغذیه فروش‌ها، تالارها، خشکه پزی‌ها و نان فانتزی‌ها به منظور کنترل بازار دریافت کردیم که اکنون در حال توزیع است.

توزیع روغن در فروشگاه‌های منتخب

برزگر عنوان کرد: چون گاهی ممکن بود اصناف برای تامین نیاز به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کرده و از همین روغن خانوار خریداری کنند، اما باتوجه به اینکه نیاز اصناف را برطرف کردیم مصرف متعادل و واقعی می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه روغن در سطح استان موجود است و مشکلی در زمینه روغن نداریم؛ لذا مردم از این بابت آسوده خاطر باشند.

برزگر در پایان گفت: به اندازه کافی روغن موجود است و در فروشگاه‌های منتخب توزیع می‌کنیم و اگر مردم به اندازه نیاز واقعی خریداری کنند ما مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت؛ همچنین مقداری سهمیه هم در حوزه عمده فروشی و اصناف تهیه کردیم که بین واحدهای خرده فروشی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فروشگاه های زنجیره فروشگاه ها بسیج اصناف مرغ منجمد قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی   آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان سلماس  بیش از ۸۰ درصد سهمیه کودی جذب شد؛ این مقدار کود توزیعی  شامل سه هزار و ۱۸۰ تن کود ازته، ۹۶۰ تن کود فسفاته و ۲۸۰ تن کود پتاسه است.

محمود مظلومی افزود: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

وی گفت: برای حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده، توزیع کود شیمیایی تنها از طریق حواله الکترونیک و کارگزاران مجاز توزیع کود کشاورزی  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع ۳۴ هزار تن آرد خانه پزی در بین روستائیان لرستان
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک