Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:38:08 GMT

۴ صیاد غیرمجاز در گلستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۵۹۸۹

۴ صیاد غیرمجاز در گلستان دستگیر شدند

ایسنا/گلستان فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: در گشت دریایی مأمورین این یگان در آب‌های استان، ۴ صیاد غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ غلامرضا شفائی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در این عملیات دو قایق موتوری ۵ قوه اسب بخار، ۱۰۰ رشته دام فلسدار، ۶ کیلوگرم ماهی کپور، جی‌پی‌اس، ۱۰ شاخه لنگر و ۵ عدد پارو کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: طی این عملیات همچنین تعداد ۴۵۰ رشته دام غضروفی، ۵۰ رشته دام فلسدار، ۵ کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کپور و ۱۹ شاخه لنگر بلاصاحب از دریا جمع‌آوری شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان بیان کرد: ۱۱ قطعه بچه ماهی خاویاری که به‌صورت زنده در دام گیر کرده بودند نیز توسط مأمورین یگان در دریا رهاسازی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از شیلات گلستان، شفائی‌زاده گفت: متهمین پس از تشکیل پرونده، جهت رسیدگی به دادسرای قضایی گمیشان معرفی شدند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صیادان غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد

پیکر سرهنگ شهید محمدمهدی نجاتی‌نیا که دوشنبه این هفته در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز (پنجشنبه) در زادگاهش روستای النگ استان گلستان به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق، این مراسم با حضور یگان‌های نمونه مرزبانی، انتظامی، یگان ویژه، پلیس راه و راهور و جمعی از مردم زادگاه این شهر از روستای النگ و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

سردار تقی مهری معاون سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا و سرتیپ رضا آذریان ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، استاندار گلستان و معاونین وی و جمعی از مسوولان ارشد استانی و شهرستانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

فرمانده انتظامی گلستان در مراسم تشییع پیکر این شهید در گرگان گفت: شهید نجاتی‌نیا همچون سایر همرزمانش برای مقابله با تروریسم تمام وجودش را گذاشت و ستاره‌ای درخشان بر آسمان استان شد.

این درگیری ساعت یک بامداد روز دوشنبه ششم فروردین ماه رخ داد، در این درگیری در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آنسوی مرزهای مشترک با پاکستان به سمت ماموران گروهان «چاهندو» هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، شهید نجاتی‌نیا سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • استقرار یگان حفاظت منابع آبزیان در نوار ساحلی گیلان
  • تخریب ۵۸ ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • هیرکان دالانی برای گذر در رمز و راز‌های تاریخ/ گلستان فقط جنگل و دریا نیست
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد