Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:55:09 GMT

وزیر امور خارجه درگذشت شهیدی محلاتی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۰۲۰

وزیر امور خارجه درگذشت شهیدی محلاتی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون سابق رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین معاون پیشین کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه موجب تاثر و تالم بسیار اینجانب و همکارانم در وزارت امور خارجه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سوابق و خدمات درخشان آن روحانی وارسته، خلیق و پرتلاش در عرصه های مختلف در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش های خستگی ناپذیر ایشان در دوره خدمت به خانواده عزیز و مکرم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی از خصلت‌های بارز آن عزیز سفر کرده است که به یادگار و ماندگار باقی خواهد ماند.

اینجانب مصیبت فقدان آن روحانی با اخلاص و دلسوز را به بیت مکرم و ارجمند شهیدی محلاتی و بستگان محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

از خداوند منان مسئلت دارم روح بلند و ملکوتی آن سلاله سادات و روحانی جلیل القدر در بارگاه قدسی با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) محشور و همجوار باشد.

محمد جواد ظریف

کد خبر 5083561

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد جواد ظریف پیام تسلیت محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی ترور حسن روحانی ترور دانشمندان هسته ای هیئت دولت برجام انقلاب اسلامی ایران شهیدی محلاتی امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت