Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@10:48:49 GMT

سردار سلیمانی در نقاشی هنرمند نخجوانی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۰۴۲

سردار سلیمانی در نقاشی هنرمند نخجوانی

والح حسن اف، هنرمند نقاش از نخجوان تابلویی با موضوع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تصویر کشید.

به گزارش برنا، والح حسن اف، هنرمند نقاش از نخجوان تابلویی با موضوع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تصویر کشید.

بنابر گزارش ارسالی از وابستگی فرهنگی ایران در نخجوان؛ والح حسن اف، هنرمند نقاش از نخجوان بنابه ارادت قلبی خود به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تصویر این بزرگمرد تاریخ ایران، منطقه و جهان را نقاشی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر برجسته تحت عنوان تابلوی «سردار دلها» با رنگ و روغن در وصف دلیر مردی شهید حاج قاسم سلیمانی به تصویر کشیده شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار سلیمانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود

مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین املاکی ساعت ۱۵ پنجشنبه ۹ فروردین ماه در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

سردار رشید اسلام شهید حسین املاکی متولد ۳ بهمن ماه ۱۳۴۰ در روستای کولاک محله شهرستان لنگرود، از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که ۹ فروردین ماه ۱۳۶۷ در عملیات والفجر ۱۰ بر روی ارتفاعات بانی بنوک عراق به درجه رفیع شهادت رسید.

مقام معظم رهبری در جمع مردم گیلان در ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ درباره شهید حسین املاکی فرمود: "شهید املاکی شما؛ جانشین لشکر گیلان که توی میدان جنگ شیمیایی زدند و خودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود. بسیجی بغل دستش ماسک نداشت، شهید املاکی ماسک خودش را برداشت بست به‌صورت بسیجی همراهش! قهرمان یعنی این! 

البته هر دو شهید شدند. هم املاکی شهید شد و هم آن بسیجی شهید شد، اما این قهرمانی ماند اینها که از بین نمی‌روند. زنده اند، هم پیش خدا زنده اند، هم در دل ما زنده‌اند و هم در فضای زندگی و ذهنیت ما زنده اند".

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • طبیعتِ متفاوت فریده لاشایی را ببینید
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت
  • ببینید/ وصیت امیرالمومنین به امام حسن مجتبی(ع) از زبان شهید سلیمانی