Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از ابلاغ تخصیص کامل ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز پروژه راه آهن اقلید به یزد خبر داد و گفت: برای پروژه احداث مسیر ارتباطی دشت ارژن به قائمیه (۲۳ کیلومتر تنگ ابوالحیات) مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نوروزی در تشریح کلیات بودجه سال ۹۸ و میزان جذب اعتبارات سال ۹۹ استان فارس، با اشاره به دو سفر دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به فارس در ماه‌های تیر و مرداد امسال، خاطرنشان کرد: هر دو سفر دستاورد‌های بسیار خوبی برای استان به همراه داشت که از مهمترین آن می‌توان به جذب بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان از منابع عمرانی به فارس اشاره کرد.

او گفت: خوشبختانه همه اعتباراتی که در سفر دکتر نوبخت به استان تفاهم شده بود در یکماه پس از سفر ایشان و در شهریور ماه تخصیص آن به استان ابلاغ شد.

نوروزی ادامه داد: برای آزاد راه شیراز به اصفهان به عنوان بزرگترین آزاد راه در حال ساخت کشور، سرجمع ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص اعتبار گرفتیم.

این مقام مسئول در فارس بیان کرد: این مبلغ اعتبار، علاوه بر مبلغی است که مقرر شده وزارت دفاع نیز ۵۰ درصد از آن را تامین کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس همچنین از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد و گفت: استان‌هایی که در وصول منابع درآمدی مالیاتی خود موفق باشند، بخشی از این وصول منابع را تحت کمک به اعتبارات هزینه‌ای به استان‌ها بر می‌گردانند.

نوروزی افزود: با توجه به تحقق ۹۵ درصدی وصول منابع استان در هشت ماه گذشته، سهم فارس رقمی بالغ بر ۱۷۵میلیارد تومان مشخص شده که امیدواریم این مبلغ به استان اضافه شود.

او یادآور شد: تاکنون ۴۵ میلیارد تومان از این اعتبارات به استان فارس ابلاغ شده که سعی داریم این مبلغ را در راستای برآورده کردن بخشی از نیاز‌های هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی فارس اختصاص دهیم تا بتوانیم اضافه کاری، ماموریت‌های کارکنان و کمک‌های رفاهی معوقه را پرداخت کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس در بخش دیگری از سخنانش از تامین اعتبار و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۸ استان به ویژه برای آن ۲۴ دستگاه اجرایی تابع نظام بودجه استانی هستند و همچنین تامین اعتبار و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۷و مانده مرخصی آن‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبار پروژه راه آهن اقلید یزد سازمان برنامه و بودجه کشور میلیارد تومان رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بانک مرکزی بانک‌ها را موظف به بخشودگی سود، کارمزد و جریمه‌های دیرکرد تسهیلات پرداختی تا دو میلیارد ریال با سررسیدهای تا پایان ۱۴۰۲ تمامی بهره‌برداران بخش کشاورزی خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و استمهال اصل تسهیلات به مدت یک سال کرد.

در بخشنامه شماره ۰۳.۷۲۲ مورخ ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ آمده است: بدین وسیله بند «ض» تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به شرح ذیل ابلاغ می‌شود:

«ض‏‏‏‏- بانک‌های عامل موظفند نسبت به بخشودگی سود، کارمزد و جریمه‌های دیرکرد تسهیلات پرداختی تا دو میلیارد (۲،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال با سررسیدهای تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی بهره‌برداران بخش کشاورزی خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه به ویژه سیل، سرمازدگی و خشکسالی با اولویت (متناسب با میزان وام و به صورت فصلی) و بر اساس آئین‌نامه اجرایی تدوین شده توسط سازمان برنامه و بودجه کشور که به تصویب هیأت وزیران می‌رسد اقدام و اصل تسهیلات را به مدت یک‌سال استمهال کنند.

بار مالی ناشی از این بند تا مبلغ یکصد و پنجاه هزار میلیارد (۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور از محل بند «م» ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) تضمین و پرداخت خواهد شد.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است گزارش تفصیلی عملکرد این بند را هر ۶ ماه یک‌بار به کمیسیون‌های کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست و برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ارائه کند.»

تضمین‌نامه و دستورالعمل اجرایی بند قانونی اشاره شده متعاقباً ارسال خواهد شد. بر این اساس، خواهشمند است دستور فرمائید مراتب به نحو مقتضی به واحدهای اجرایی ذی‌ربط ابلاغ شود.

کد خبر 6062682

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • ۵ درصد اهداف بودجه ۱۴۰۲ محقق نشد/ شروع اصلاح ساختار بودجه در ۱۴۰۳
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • مخالف تمام‌عیار رئیس سازمان برنامه و بودجه با واردات خودرو