Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:57:56 GMT

دستگیری موبایل‌قاپ عاشق

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۰۷۹

دستگیری موبایل‌قاپ عاشق

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه پلیس تهران بزرگ، سرهنگ «چنگیز ایدون» در تشریح این خبر، بیان داشت: روز شنبه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر اینکه موتورسواری هنگام موبایل قاپی از خانمی  توسط اهالی محل دستگیر شده است،  بلافاصله گشت کلانتری ابوسعید به نشانی اعلامی اعزام و  موتور سوار را به همراه شاکی  به کلانتری انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  در بررسی اولیه و استعلام  پلاک موتور سیکلت سارق  مشخص شد موتور سیکلت سرقتی بوده و حدود ۱۰ روز قبل در محدوده کلانتری ۱۱۵ رازی به سرقت رفته است، عنوان کرد: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت در تحقیقات اولیه معترف شد، من حدودا ۱۰ روز قبل برای خواستگاری از دختر مورد علاقه ام به تهران آمدم چون پدر و مادرم از هم جدا شده بودند هیچ کدام رضایت به این خواستگاری ندادند.

سارق افزود: من تصمیم داشتم تنهایی به خواستگاری بروم به تهران که رسیدم هیچ پولی نداشتم اولین فکری که به سرم زد این بود که به موبایل قاپی بروم چون شنیده بودم گوشی گران شده و خوب می خرند و اولین ابزار کار هم موتور سیکلت بود که همان حوالی میدان راه آهن یک موتور بدون قفل و زنجیر دیدم ، هرطور بود روشنش کردم و شروع به موبایل قاپی کردم و امروز گیر افتادم.

رئیس کلانتری ابوسعید ابراز داشت: در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی سوابق متهم استعلام که در بررسی های پلیس مشخص شد که متهم سابقه دار می باشد و  ۸ فقره سابقه کیفری دارد و پیشتر به جرم سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده است.   

سرهنگ ایدون افزود: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی علاوه بر سرقت موتورسیکلت به ۲۵ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف و با دستور قضائی برای  تکمیل پرونده تحویل پایگاه هشتم پلیس آگاهی شد.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف