Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابوالفضل عمویی در حاشیه جلسه روز یکشنبه صحن علنی مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه شب گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این جلسه با حضور مسئولان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و وزارت دفاع برگزار شد و مجموعه فعالیت‌های این شهید و تاثیری که در پیشبرد صنایع نوین دفاعی کشور داشته است بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه شب گذشته همچنین گزارشاتی در مورد عملکرد وی در حوزه هسته‌ای توسط وزارت دفاع ارائه شد.

عمویی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین شرایط حفاظتی شهید فخری‌زاده که سال‌ها مورد تهدید دشمنان بود بررسی شد و دستگاه‌های امنیتی گزارشی در این خصوص ارائه کردند.

وی تصریح کرد: آنچه که مشخص است این اقدام از پیش طراحی شده، اقدامی پیچیده و ترکیبی بوده و با پیگیری‌های صورت گرفته به سرنخ‌های خوبی رسیده‌ایم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: از این جهت کمیسیون با اولویت ویژه بحث‌های حفاظتی را پیگیری می‌کند و کمیته امنیت هم با حساسیت به پیگیری این مساله ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها شهدای ترور وزارت دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی ابوالفضل عمویی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدای ترور وزارت دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی شهدای ترور وزارت دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی اخبار کنکور کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با بیان اینکه در پی عملیات «وعده صادق» جهان جدیدی آغاز شد تاکید کرد: ما باید توجه داشته باشیم که در این جهان جدید سهم ملت خودمان، جبهه مقاومت و کشورهای مسلمان را به درستی دریافت کنیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی در رابطه با عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران و تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هرکس نداند خود آنها و کشورهای حامی آنها می‌دانند که نوع عملیات مانوری ترکیبی که اتفاق افتاد بسیار پیچیده بود، زیرا چندین لایه پدافندی سنتکام که فرماندهی پدافند منطقه را برعهده داشت و در ۸ منطقه تعریف شده بود، همگی فرو ریخت. در این عملیات اهداف اصلی ما محقق شد و آنچه باید به هدف می‌خورد، به آن اصابت کرد و پیروزی کامل برای ایران اسلامی رقم خورد.

وی افزود: مسئله مهم دیگری که اتفاق افتاد قاعده گذاری جدید یا روند جدیدی بود که در منطقه پایه گذاری شد، درواقع ایران اسلامی تا آن لحظه بردباری کرده و وارد پاسخ نشده بود اما پس از این عملیات تاریخ جدیدی را در این جهت رقم زد، در این روند جدید اگر مثل گذشته یک ترور اتفاق بیفتد و معلوم شود که رژیم جعلی در آن به صورت مستقیم یا غیرمستقیم دخیل بوده و یا هرگونه تحرک دیگری که علیه ایران انجام بگیرد، صهیونیست‌ها می‌دانند که با پاسخ سخت ایران مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به جنگ روانی صهیونیست‌ها پس از این عملیات، گفت: صهیونیست‌ها به دنبال این هستند که ارزش این کار را پایین بیاورند و به نوعی آثار مثبت آن را در منطقه کاهش دهند، در حالی که این عملیات نتایج بسیار مثبتی داشته است؛ از جمله اینکه مشخص شد که ما در دفاع از منابعمان به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: نکته دوم اینکه برای خود اسرائیلی‌ها و هوادارانش مشخص شد که اسرائیل آسیب پذیر است و آمریکا نیز متوجه شد نباید نسبت به پایدار بودن اسرائیل مطمئن باشد، همچنین برای بقیه قدرت‌های بین‌المللی نیز مشخص شد که دیگر به صرفه نیست هزینه بیشتری برای اسرائیل بپردازند.

وی با بیان اینکه در پی این عملیات جهان جدیدی آغاز شد تاکید کرد: ما باید توجه داشته باشیم که در این جهان جدید سهم ملت خودمان، جبهه مقاومت و کشورهای مسلمان را به درستی دریافت کنیم و از این قدرت خلق شده هم در مشکلات داخلی کشور و هم برای ترمیم جایگاه ایران در منطقه و نظام تجاری بین‌الملل به درستی استفاده کنیم.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: به برکت حرکت وعده صادق هماهنگی کامل بین نیروهای عمل کننده و نیروهای پشتیبان در داخل کشور ایجاد شد و این یکی از برکات حضور عناصر انقلابی در دولت، مجلس و فرماندهان عزیزمان در این حرکت مقدس بود که اتفاق افتاد.

کد خبر 745258

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم
  • نماینده مجلس : آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد