Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عج) از توزیع بسته معیشتی تهیه شده توسط خیرین و فعالان این کانون در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت خبر داد.

«مهدی دقیقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بسته معیشتی تهیه شده توسط خیرین و فعالان این کانون در بین نیازمندان و خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عج) تصریح کرد: این بسته های غذایی به صورت منسجم نبوده و تلاش کرده ایم که مایحتاج غذایی خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا در حاشیه شهرها را تامین کنیم.

 

وی اظهار داشت: طبق شناسایی های صورت گرفته توسط اعضای کانون نیازهای برنج، گوشت مرغ، میوه و برخی دیگر از اقلام از جمله حبوبات خانواده ها از طریق این اقدام خیرخواهانه تامین شده است.

 

دقیقی یادآور شد: تاکنون تلاش کرده ایم تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت عملی شود و از این اقدام خداپسندانه خیرین محله نیز سپاسگزارم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عج) افزود: تلاش های اعضای این کانون بسیار ناچیز است اما کوشش کرده ایم تا در کنار فعالیت های فرهنگی کارهای خیرخواهانه نیز برای حمایت از خانواده های نیازمند نیز صورت گیرد.

 

دقیقی تاکید کرد: با دست های کوچک خود سعی کرده ایم گره های خانواده های حاشیه شهر را باز کنیم و این جهاد برای مبارزه با بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از خانواده های آسیب دیده کرونا توزیع بسته معیشتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خانواده های بی بضاعت اردبیل کانون فرهنگی هنری بقیه الله بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان