Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:43:28 GMT

سارق مسلح در اراک دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۲۱۷

سارق مسلح در اراک دستگیر شد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سرهنگ «کامیار چهری» افزود: با اعلام نیابت قضائی از استان قم در خصوص مخفی شدن سارق مسلح یک محموله خودرویی و ۲ نفر مالخر در شهرستان اراک، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و تیم اعزامی از این استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در پیگیری‌های تخصصی پلیس، مخفیگاه سارق در یکی از روستاهای شهرستان اراک شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه این فرد به همراه یکی از دوستانش دستگیر شد که در مخفیگاه آنان ۱۱ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات و بازجویی از این افراد، ۲ نفر مالخر نیز در رسیدگی به این پرونده دستگیر و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل تیم اعزامی استان قم شدند.

سارقان سیم و کابل‌های مخابراتی و برق شهرستان اراک دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اراک نیز گفت: ۲ سارق سیم و کابل‌های مخابراتی و برق شهری در عملیات پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: با اعلام گزارشی‌هایی از سرقت تجهیزات اداره برق، مخابرات و سرقت‌های سیم و کابل در مزارع کشاورزی شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این سرقت‌ها به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: سرانجام با شناسایی این افراد و با مراقبت‌های نامحسوس، در عملیات ماموران بخش انتظامی معصومیه این افراد در حال سوزاندن روکش کابل‌های برق سرقتی در یکی از روستاهای شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مختاری اظهار داشت: متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس و با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، به ۱۵ فقره سرقت تجهیزات و سیم و کابل و تجهیزات برقی و مخابراتی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

توقیف محموله هفت میلیارد ریالی پارچه قاچاق در شازند

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: هفت میلیارد ریال پارچه قاچاق در عملیات پلیس شهرستان شازند در یکی از جاده‌های این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سردار «حسن مفخمی‌شهرستانی» افزود: ماموران انتظامی شهرستان شازن در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در یکی از مسیرهای ارتباطی این شهرستان مطلع شدند.

وی بیان کرد: در اقدام به موقع ماموران انتظامی، کامیون متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۹۱ طاقه پارچه قاچاق بدون هرگونه مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در این عملیات را هفت میلیارد ریال اعلام کردند و در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته بر جا گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: حوادث رانندگی روز گذشته (شنبه) در جاده‌های این استان سه کشته و ۲ مجروح بر جا گذاشت.

سرهنگ «محمد پورشمس» افزود: یکی از این حوادث در مسیر خمین - شهابیه و ۲ حادثه در مسیر دلیجان - اصفهان به وقوع پیوست.

وی بیان کرد: حادثه مسیر خمین - شهابیه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت پیکان رخ داد، که سرنشین خودرو پراید پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و راننده آن نیز مجروح شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: علت وقوع این حادثه، از سوی کارشناس پلیس راه توجه نکردن راننده پراید به جلو اعلام شده است.

سرهنگ پورشمس اظهار داشت: یکی از حوادث مسیر دلیجان - اصفهان بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی بنز خاور با وانت نیسان رخ داد که در پی آن راننده نیسان در دم فوت کرد و سرنشین آن مجروح شد.

وی گفت: علت وقوع این حادثه بر اساس اعلام کارشناس پلیس راه استان، لغزندگی جاده و توجه نکردن راننده نیسان به جلو گزارش شده است.

وی عنوان کرد: حادثه دیگر مسیر دلیجان - اصفهان بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی کشنده دانگ فنگ به وقوع پیوست که در این سانحه رانندگی، راننده خودرو در دم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت وقوع این حادثه را توجه نکردن مردم به جلو اعلام کرد. استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سرقت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سرقت انتظامی اراک استان مرکزی سرقت انتظامی اخبار کنکور انتظامی استان مرکزی فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان شهرستان اراک سیم و کابل یک دستگاه دستگیر شد پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت