Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس در یادداشتی در خصوص اقدام اخیر تروریستی که منجر به شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان شد، آورده است:

شگرد عملیات‌های اطلاعاتی و جوخه‌های ترور فعال موساد در ایران در طول یک دهه گذشته این موضوع را محرز نموده که هر گاه دشمن خطر پیشرفت علمی تا مرحله دستیابی به فناوری های مدرن دنیا توسط دانشمندان ایرانی را عن قریب بداند، سناریوی حذف فیزیکی آنان را اجرا میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نیم نگاهی به فعالیت‌های چهار دهه اخیر نهادهای اطلاعاتی کشور در راستای تامین امنیت داخلی و خارجی میتوان دریافت بسیاری از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام و موفقیت های عرصه اطلاعاتی - امنیتی نظام جمهوری اسلامی هیچگاه به اطلاع عموم نرسیده است.

ترور روز گذشته شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده را می‌توان در گروه ترورهای سبک جدید سیستم های اطلاعاتی بیگانه طبقه بندی و ارزیابی کرد. با عنایت به ماههای پایانی دوره ریاست جمهوری آمریکا، سیستم حاکم بر رژیم صهیونیستی به خیال خود آخرین حربه های خود را به کار بسته تا در مدت زمان باقیمانده از عمر دولت مستعجل ترامپ، با سناریویی از پیش تعیین شده، ضمن ایجاد فضای احساسی و هیجانی در افکار عمومی ایرانیان، نظام جمهوری اسلامی را به سمت اقدام متقابل نسنجیده و متعاقبا کلید زدن سناریوی اصلی منطقه‌ای سوق دهد.

قطعا مقامات عالی رتبه سیاسی، نظامی و امنیتی کشور در این خصوص مانند گذشته بسیار هوشمندانه و با درایت عمل نموده و ضمن نشان دادن ضرب شستی قاطعانه به سرویس‌های اطلاعاتی دخیل در این عمل ناجوانمردانه، نقشه‌های دشمن را به شکست خواهند کشاند.

نظام جمهوری اسلامی کماکان با اقتدار به حرکت خود در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه خواهد داد و به یاری خدا، خواب دشمنان را به یاس مبدل خواهد کرد. دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور بلاشک با قدرتی که از آنها سراغ داریم تا رسیدن به سر منشا حرکت بزدلانه اخیر موضوع را در دستور کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را در این خصوص به کار خواهند بست.

شهید والامقام محسن فخری زاده، قطعا در طول این سالها شاگردانی خبره و ارزشمند را برای جامعه علمی و تحقیقاتی کشور تربیت نموده و راهش با قوت بیش از پیش ادامه خواهد یافت و وعده خدا درباره ظالمان قطعا محقق خواهد شد که در قرآن کریم فرمود:

و سیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید فخری زاده ترور دانشمند هسته ای نماینده بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی
  • مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • کوه موش زایید!
  • دانش‌بنیان‌های نفتی نقش موثری در دستیابی به رشد اقتصادی 5.4 درصدی سال گذشته داشتند
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی ایران مدرن و متناسب با تهدیدات خارجی