Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شکوری با بیان اینکه در حال حاضر، رازو جرگلان تنها شهرستان خراسان شمالی است که به یک جایگاه CNG احتیاج دارد، سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: در استان خراسان شمالی تعداد 48 جایگاه عرضه سوخت فعال است که از این تعداد 29 جایگاه مربوط به سوخت CNG است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه احداث جایگاهها در هر منطقه براساس تعداد جمعیت، مسافت و فروش فراورده آن جایگاه انجام می شود، گفت: باتوجه به احداث جایگاههای جدید در استان خراسان شمالی، تعداد جایگاه ها براساس رعایت استانداردها در این استان 100 درصد است.

شکوری اضافه کرد: در حال حاضر در ناحیه مرکزی شامل شهرستانهای بجنورد، مانه وسملقان و رازوجرگلان 23 جایگاه سوخت، در ناحیه شیروان شامل شهرستانهای شیروان و فاروج 9 جایگاه، در ناحیه اسفراین شامل شهرستانهای اسفراین، گرمه وجاجرم 16 جایگاه سوخت فعال هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 10 جایگاه سوخت در حال احداث در استان خراسان شمالی هستند،عنوان کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح استان به ۵۷ باب خواهد ‌رسید.

شکوری اضافه کرد: لازم به توجه است که با بهره برداری این 10 جایگاه سوخت به طور مستقیم برای 60 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با بیان اینکه از تعداد جایگاه های در حال احداث استان، پنج جایگاه با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت هستند، گفت: این پروژه ها در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

وی ادامه داد:  از این تعداد جایگاه ها دو باب در شهر بجنورد و مانه و سملقان، جاجرم و فاروج هر کدام یک باب است که پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.

شکوری بیان داشت: در حال حاضر، شهرستان رازو جرگلان تنها شهرستانی است که به یک جایگاه CNG احتیاج دارد و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعداد جایگاه ها خراسان شمالی جایگاه سوخت حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام‌رضا(ع) گفت: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   یاسر زنگنه روز یکشنبه در دیدار با فرماندار تایباد افزود: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در سطح مناطق محروم و مرزی از مهمترین اولویت های این قرارگاه است که امسال با استفاده از تجربه های به دست آمده سالهای گذشته به دنبال کاهش موانع پیش روی آن هستیم.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) افزود: با هدف حمایت از پرورش دهندگان دام سبک، امسال برای دامداران ۶ دهستان استان خراسان رضوی توزیع انواع نهاده های دامی با تعرفه های مصوب پیش بینی شده که طی چند روز آینده در بین آنان قرار خواهد گرفت.   زنگنه ادامه داد: در راستای پیشرفت و شکوفایی مناطق مرزی و محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در ۸۸ روستا و برای افزون بر ۸۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) گفت: احیا و مرمت قنوات، احداث و بازسازی خانه‌های عالم، احداث و لایروبی بندهای خاکی و سنگی ملاتی، محوطه سازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این قرارگاه در مناطق مرزی است.

دیگر خبرها

  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی