Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی  نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین که با حضور سردار رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار شد، با اشاره به شهادت دانشمند برجسته کشورمان شهید فخری‌زاده، ضمن محکوم کردن چنین اقداماتی اظهار کرد: برای آن شهید گرانقدر در پیشگاه خدای متعال علو درجات را مسألت داریم و می دانیم این اقدمات جز آنکه بر عزت و اقتدار اسلام و مسلمین بیفزاید، منفعتی برای دشمن نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ما مرهون خون شهدای گرانقدری است که خدای متعال به دست آنها به ما عزت و آبرو بخشیده است، تصریح کرد: همه کارها را خدا انجام می‌دهد و همانطور که می‌گوییم به یاری خدا کرونا را شکست می‌دهیم، در این عرصه نیز از خدا می‌خواهیم کاری کند تا فرصت انتقام را از دست ندهیم.

امام جمعه قزوین با یادآوری حمله نظامی ایران به پایگاه عین‌الاسد خاطرنشان کرد: هر چه جدی‌تر از دشمنان خدا انتقام بگیریم، خدای متعال بیشتر ما را تشویق می‌کند و امروز نیز فرصت انتقام را نباید از دست بدهیم و باید مجری خشم خدای متعال علیه دشمنان الهی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با تقدیر از خدمات صادقانه نیروی انتظامی بیان کرد: خدمات صادقانه نیروی انتظامی بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه مردم از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی آگاهی دارند و قدردان این خدمات هستند.

وی تأکید کرد: حضور جدی و به جای نیروی انتظامی استان قزوین، امنیت بسیار خوبی را در این استان فراهم آورده است و الحمدالله در بحران‌ها و چالش‌ها این حضور بسیار پرنگ‌تر و تأثیرگذارتر است.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: نیروی انتظامی مائده معنوی خدا در سفره مردم است و به برکت این نعمت ارزشمند، امنیت را به خوبی در جامعه احساس می‌کنیم. امنیت از آب و نان مهمتر است و در قرآن نیز امنیت مهمترین موضوع در تشکیل جوامع معرفی شده است.

امام جمعه قزوین یادآور شد: قزوین از گذشته از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و امروز نیز همان سرمایه معنوی، فرهنگی و هویت دینی، ایمانی و اسلامی مردم ذخیره‌ای برای عزیزان عرصه امنیت و عدالت محسوب می‌شود.

وی در پایان از خدمات سردار مهدی حاجیان فرمانده سابق انتظامی استان قزوین قدردانی کرد و به سردار علی ابراهیمی فرمانده جدید انتظامی استان قزوین تبریک گفت.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهید فخری زاده انتقام جام نیوز انتظامی استان قزوین نیروی انتظامی خدای متعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند