Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت، وضعیت کرونا در استان قزوین را تشریح کرد و گفت: برگزاری مراسم‌های تشییع و ترحیم از مشکلات اصلی مدیریت اپیدمی بیماری در استان قزوین گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری درباره وضعیت کرونا در استان قزوین، گفت: نمودار موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان قزوین، در هفته‌های اخیر با اندکی فراز و فروز دارای روند صعودی بوده است و در حال حاضر شهرستان‌های البرز و قزوین در این استان، در وضعیت قرمز، یعنی خیلی پرخطر، شهرستان‌های آبیک، بویین‌زهرا و تاکستان در وضعیت نارنجی یعنی پرخطر و آوج در وضعیت زرد یعنی با خطر متوسط بیماری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته اول آذر ماه بروز هفتگی موارد مثبت بستری در استان قزوین با افزایش نسبت به هفته ماقبل، حدود ۱۹.۵ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت گزارش شده است و بروز هفتگی موارد مرگ و میر ناشی از بیماری در هفته اول آذر ماه حدود ۴۵ نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت گزارش شده است که میانگین بروز در این شاخص بالاتر از میانگین کشوری است.

لاری ادامه داد: اکنون ۵۱۷ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قزوین بستری هستند که ۱۱۵ نفر از این عزیزان به علت شرایط بالینی نامناسب در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری در استان قزوین بیش از ۵۴ هزار تست آزمایشگاهی از افراد دارای علائم بیماری انجام شده که امیدواریم با کمک و همراهی مسئولین شاهد افزایش تعداد تست‌های روزانه در این استان باشیم.

لاری ادامه داد: در عین حال متاسفانه علی رغم توصیه‌های اکید مسئولان بهداشتی استان قزوین، برگزاری مراسم‌های تشییع و ترحیم از مشکلات اصلی مدیریت اپیدمی بیماری در استان قزوین گزارش شده است و امیدواریم مردم این استان با پرهیز از رفتارهای اجتماعی خطر آفرین یاری‌گر همکاران ما در کادر بهداشت و درمان استان در مهار و کنترل بیماری باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس همه باهم علیه کرونا استان قزوین گزارش شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد