Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولان، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان با جمعی از معلولان دیدار و گفتگو کرد.

سهراب بهاالدینی، فرماندار سیرجان در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی معلولان، با تاکید بر لزوم مناسب سازی و فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها و نیز توجه بیشتر به حقوق اجتماعی معلولان گفت: زحمات معلولان و خانواده‌های صبور آن‌ها در عرصه زندگی و تلاش این افراد در بخش‌های دولتی و غیر دولتی ارزشمند و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه معلولان به جز معلولیت نباید دغدغه دیگری داشته باشند، افزود: معلولان دارای توانمندی‌های بالایی هستند؛ به طوری که بسیاری از افرادی که سلامتی کامل دارند، از آن برخوردار نیستند و معلولیت در دنیای امروزی منجر به محدودیت نمی‌شود و معلولان با پیروی و الگوگیری از جامعه هدف خود با برنامه ریزی می‌توانند از ظرفیت سازمان بهزیستی در حمایت‌های تسهیلاتی ایجاد اشتغال و کارآفرینی بهره ببرند.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان ارتقای سطح زندگی برای استفاده معلولان را وظیفه مسئولان دانست و بیان کرد: خدمت به جامعه معلول یک توفیق الهی است و با توجه به وظایف ذاتی نهادها، شهردای باید نسبت به مناسب سازی و زیرساخت‌های لازم از حقوق معلولان دفاع کند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معلولان و جانبازان زیرساخت های شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با انتقاد از وضعیت بد نگهداری برخی اموال بیت‌المال گفت: مدیران دستگاه‌ها در حفظ حقوق بیت‌المال به وظیفه قانونی خود عمل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام علی فرجی‌ برحق در نخستین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه استان زنجان در سال جدید ضمن تقدیر از زحمات اعضای این شورا، اظهار داشت: فلسفه جلسات این شورا بر مبنای بررسی عملکرد بیرونی دستگاه‌ها است، به نظر می‌رسد برخی مشکلات در خود دستگاه‌ها در حوزه حفظ حقوق بیت المال وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بنده در بازدید از چند مجموعه مشاهده کردم در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال و اموال دولتی تضییع شده بنابراین مدیران بایستی در حفظ اموال دولتی به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه بی توجهی در حفظ اموال دولتی مورد پذیرش نیست، افزود :مدیرانی که در این حوزه به وظیفه قانونی خود عمل نکنند باید پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال در سال 1403 جلسات و اقدامات خود را با ارائه برنامه‌های منسجم همراه با راهکار و اقدامات پیشگیرانه در امور اراضی ملی و رفع تصرف آن‌ها تنظیم کند.

فرجی برحق با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مردم استان در بخش کشاورزی فعالیت دارند، تاکید کرد: در بخش مدیریت آب‌های زیرزمینی بویژه چاه‌های کشاورزی صرفاً اقدامات سلبی موثر نیست، بلکه انجام اقدامات و کارهای کارشناسی در این حوزه می‌تواند ضمن حفظ آب‌های زیرزمینی مشکل تأمین آب کشاورزان را برطرف خواهد کرد.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات موثر در حفظ و مدیریت آب‌های زیر زمینی و چاه‌های کشاورزی نصب کنتور است، بنابراین می‌شود با پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره برای خرید کنتور آب چاه‌ها توسط کشاورزان در این بخش هم موفق عمل کرد.

در ابتدای جلسه اعضای شورا با ارائه گزارش اقدامات حوزه خود به بیان برنامه ها در سال جاری پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم