Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت خود توضیحاتی داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: در این مدت، با تمرکز بالا روی بهبود مصدومیتم کار کردم که شکر خدا با زحمات کادر فنی و کادر پزشکی، شرایط خوبی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی است تمرینات اختصاصی را در دو نوبت هر روز انجام می‌دهم و عجله‌ای برای بازی ندارم تا بتوانم با آمادگی صددرصد بازگردم.

انصاری در مورد بازی‌های لیگ بیستم در سه هفته اخیر گفت: لیگ امسال به خاطر شیوع کرونا، شرایط خاصی دارد و از الان زود است که در مورد وضعیت و آمادگی تیم‌ها صحبت کنیم. باید چند هفته بگذرد تا تیم‌ها شکل اصلی خود را پیدا کنند.

وی در خصوص فینال آسیا افزود: خدا را شکر در چند سال اخیر توانستیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم. پرسپولیس جزو بهترین تیم‌های آسیا و فینالیست شایسته‌ای برای این رقابت‌هاست.

مدافع سرخپوشان تصریح کرد: بیشتر از هر چیز، پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. از همه می‌خواهیم به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند و کمک کنند تا بتوانیم دست پر از قطر بازگردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد انصاری تیم فوتبال پرسپولیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زمانیان امروز ۳۰ فروردین در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، با اشاره به اهمیت عملیات وعده صادق اظهار داشت: بسیاری از فرمایش‌های امام خمینی(ره) صادق بود و این موضوع در مورد بیانات مقام معظم رهبری نیز درست است و یکی از آنها با عملیات وعده صادق تحقق یافت و دیدیم مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی باید سیلی بخورد و سیلی خورد.

وی افزود: عملیات وعده صادق خود یک انقلاب بود و انقلابی پیچیده بود که اندیشکده های مهم جهان باید سال ها آن را تبیین کنند.

معاون وزیر علوم با اشاره به کمک کشورهای مختلف به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده‌ صادق بیان کرد: بیش از ۱۰ کشور به طور هماهنگ جهت مقابله با عملیات وعده صادق در اتاق های فرماندهی خود به رژیم صهیونیستی کمک کردند.

زمانیان یادآور شد: با وجود این کمک ها هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق شکسته شد و جمهوری اسلامی ایران بر سکوی افتخار نشست. دنیا از این پس با ادبیات دیگری با ایران سخن می‌گوید.

وی تاکید کرد: دانشگاه های کشور باید به موازات این افتخارآفرینی تلاش کنند دستاوردهای علمی آنها در تراز این عملیات باشد.

رییس سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران، کنکور را حیثیت و اعتبار آموزش عالی برشمرد و خاطرنشان کرد: طی سال های قبل تقلب در کنکور زیاد و پیچیده شده بود که یکی از دلایل آن عوارض جانبی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی با اشاره به تلاش وزارت علوم، سازمان سنجش و نهادهای امنیتی برای برگزاری امن کنکور تاکید کرد: سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در زمینه تولید و ساخت تجهیزات الکترونیکی هوشمند پیشرفته فعال است و آمادگی دارد در حوزه جلوگیری از تقلب دیجیتالی نیازهای فناورانه سازمان سنجش را رفع کند.

کد خبر 6081783

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • پاکو خمز در مصاحبه با مارکا: دخترانم با گریه از من می‌خواستند ایران را ترک کنیم؛ امنیت بر پول مقدم است!
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال