Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@11:34:08 GMT

اصفهان پایان هفته نیز بارانی است

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۳۹۳

اصفهان پایان هفته نیز بارانی است

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی به تداوم بارش‌ها تا اواسط فردا دوشنبه در سطح استان اصفهان اشاره کرد و گفت: موج بارشی جدید نیز از روز چهارشنبه از مناطق غربی استان وارد می‌شود و بارش‌ها به تدریج سایر مناطق را فرا می‌گیرد.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سامانه بارشی تا فردا دوشنبه در سطح استان اصفهان فعال است، اظهار کرد: امروز در بسیاری از مناطق استان بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و گاهی مه آلودگی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شدت فعالیت سامانه امروز در مناطق غربی و جنوبی است و احتمال اختلال در تردد شهری و مسدود شدن جاده‌ها در این مناطق به دلیل بارش برف وجود دارد؛ همچنین آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد در سایر مناطق استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اواسط فردا دوشنبه از بخش‌های شرقی استان خارج می‌شود، گفت: موج ناپایدار جدیدی از ابتدای چهارشنبه دوباره از غرب استان نفوذ می‌کند و پایان هفته نیز بارش خواهیم داشت اما شدت فعالیت این سامانه ضعیف‌تر از دو روز گذشته است.

هنرمند با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از فریدون‌شهر با میانگین ۱۷ میلی متر باران و یک سانتی متر برف، سمیرم با میانگین ۱۶ میلی متر، چادگان ۱۱.۵، نطنز ۹ میلی متر و اصفهان ۴.۶ میلی متر گزارش شده است.
کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۰ و پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: در این بازه بوئین و میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر و شهرضا با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 458382

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی استان اصفهان بارش برف و باران بارش باران پاییزی کاهش دمای هوا اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان پیش بینی میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع بارش ها در غرب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به فعالیت این سامانه بصورت رگبار‌های بهاری و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در بیشتر مناطق استان گفت: بارش باران در برخی مناطق غربی و جنوبی استان از جمله بویین میاندشت، فریدونشهر و چادگان آغاز شده است.


محمد رضا رفیعی افزود: هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطق جنوبی استان از جمله سمیرم، شهرضا و دهاقان و شهر‌های نایین و ورزنه و هشدار سطح زرد هواشناسی برای امروز در تمامی مناطق استان صادر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی گفت: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۲۳ و در خنک‌ترین ساعت به ۱۵ درجه سانتی‌گراد رسید.


رفیعی افزود: بادرود با دمای ۲۹ و فریدونشهر با چهار درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • شدت و گستره بارش‌ها با وقوع صاعقه و بادهای شدید اصفهان را در می‌نوردد/افزایش ۴ درجه‌ای دما
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • هوای اصفهان سردتر می‌شود/ پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تگرگ در مناطق مستعد استان
  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان