Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:15:54 GMT

سرپرست فرمانداری سمنان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۴۰۶

سرپرست فرمانداری سمنان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، امروز طی حکمی نادر فخری را به عنوان سرپرست فرمانداری سمنان منصوب کرد.‌

 در حکم انتصاب نادر فخری آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه و احترام به مردم این ولی نعمتان ما و تشکیل جلسات، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری جهت اجرای امور به‌صورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری‌های تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان از جمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش بورزید.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: نادر فخری سرپرست فرمانداری سمنان علیرضا آشناگر انتصابات استاندار سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر مجتبی ملکی چوبری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت منصوب کرد.

ملکی چوبری پیش از این عهده دار مسؤولیت معاونت توسعه و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بوده است.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، معاون اداری و مالی و توسعه و منابع دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد لاهیجان، فومن و شفت و نیز رشت و همچنین مسوولیت‌های گوناگون در بسیج اساتید از جمله مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان از جمله سوابق این مدیر جوان و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

پیش از این محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت بود که با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شده است.

کد خبر 6083857

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد