Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گذشت یک ماه از روند صعودی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، تازه ترین آمارها از رشد فزاینده بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های این کشور حکایت دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، جدیدترین آمارها نشان می دهد تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا به بیش از 91635 نفر رسیده که این یک رکورد جدید به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ایالت های مختلف آمریکا طی یک ماه اخیر شاهد رشد فزاینده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بوده‌اند.

تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از 13 میلیون نفر رسیدتلفات ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 2300 نفر در روز رسید

 

آمارهای COVID Tracking Project حاکی است تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا تا 19 نوامبر به بیش از 80 هزار نفر رسیده بود ولی این رقم تا دیروز شنبه از مرز 91 هزار نفر نیز گذشته است.

کارشناسان بهداشت و درمان آمریکا نسبت به خطر شیوع سریعتر این ویروس پس از تعطیلات عید شکرگزاری هشدار می دهند. بسیاری از آمریکایی ها بدون توجه به هشدارهای بهداشتی، در تعطیلات آخر هفته به سفر رفته‌اند.

تا روز شنبه بیش از 13.2 میلیون نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده‌اند و آمار تلفات نیز به بیش از 266 هزار نفر رسیده است.

آمارهای رسمی همچنین نشان می دهد تنها در ماه نوامبر بیش از 4 میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در 26 روز گذشته تعداد مبتلایان جدید هر روز بالاتر از 100 هزار نفر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بیماران کرونایی بستری تعداد مبتلایان ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران