Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ستاری مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: برای بازی با استقلال شرایط خوبی داریم و می‌توانیم حریف‌مان را در بازی روز سه‌‌شنبه به دردسر بیندازیم. - اخبار ورزشی -

محمد ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم پیکان گفت: پیکان وضعیت خوبی دارد و از دو بازی اخیر چهار امتیاز گرفته‌ایم، البته در بازی با ذوب‌آهن هم می‌توانستیم به برد برسیم، ولی تصمیم عجیب داور همه چیز را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درست است که پنالتی گرفته شده صحیح نبود، ولی اقدام داور در عوض کردن تصمیمش زشت و غیرقانونی بود. این اتفاق فقط در فوتبال ایران دیده شده است. شما هیچ کجا سراغ ندارید که داور چهارم با موبایل یک صحنه را ببیند و به داور بگوید که تصمیمش را عوض کند. من هم در این مورد به داور اعتراض کردم که ایشان حرف بدی زد و یک کارت زرد هم به من نشان داد.

وی راجع به دیدار روز سه‌شنبه تیمش برابر استقلال، تأکید کرد: استقلال تیم خوبی است، ولی ما برای این بازی انگیزه و روحیه بالایی داریم و می‌خواهیم به برد برسیم. زمانی که در پارس جنوبی بودم با هدایت مهدی تارتار استقلال را شکست دادیم و امیدواریم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم. تارتار از شکست بدش می‌آید و امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم تا آقا مهدی را خوشحال کنیم. ما پتانسیل فنی بالایی داریم و می‌توانیم استقلال را به دردسر بیندازیم.

مدافع پیکان در مورد صحبت‌های هفته قبل تارتار و اینکه وی قصد کنار رفتن از سرمربیگری تیمش را داشت، تصریح کرد: آقا مهدی زمانی به پیکان آمد که فرصت زیادی در اختیار نداشت. از طرفی عدم شناخت او روی تیم کارش را سخت کرده بود. من بهتر است یک مثال بزنم. زمانی که گواردیولا به بایرن مونیخ رفت، هاینکس همه جام‌ها را کسب کرد بود و گواردیولا نتوانست در حد انتظار در این تیم موفق باشد، ولی این دلیل نمی‌شود بگوییم که او مربی بدی است یا بایرن تیم ضعیفی بوده است.

ستاری افزود:  تیم ما بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کرد و همه بازیکنان ما خوشحال شدند که تارتار در این تیم ماندگار شد. تمام تلاش ما این است که با عملکرد خوب‌مان جواب زحمات تارتار و همکارانش را بدهیم.

تلاش کادر پزشکی پیکان برای رساندن قادری به بازی مقابل استقلال

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست تیمش استفاده از بازیکنان جوان است.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات است. از وقتی به پیکان آمدم تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر کنم که به نباختن عادت کند که در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی را داریم، اما بازی فردا برای ما سخت است.

وی افزود: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

اودر ادامه گفت: همچنین درباره ما اهدافی را داریم که می‌خواهیم به آن اهداف برسیم. از وقتی که در پیکان مسئولیت قبول کردم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم، چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آن‌ها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

عنایتی همچنین گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار یک- پیکان صفر
  • پوشش زنده 2 بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار صفر- پیکان صفر
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است