Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@21:43:32 GMT

۲۰۰ تیم در طرح پویش سلیمانی گیلان فعال شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۴۹۸

۲۰۰ تیم در طرح پویش سلیمانی گیلان فعال شد

حیدرزاده با بیان اینکه با همکاری و وحدت، کرونا ویروس ریشه کن می شود گفت: با همکاری بسیج و سپاه و دیگر ارگان های ذی ربط ۲۰۰ تیم در طرح پویش سلیمانی برای غربالگری این بیماری در گیلان فعال شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز(یک‌شنبه، ۹آذر ) در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح پویش حاج قاسم سلیمانی در گیلان اظهارکرد: با اجرای این طرح بیماران کرونا ویروس شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این طرح با حضور ۲۰۰ تیم در گیلان در حال اجراست گفت: این تیم‌ها مشتمل بر تیم های مراقبتی و نظارتی از سوی سازمان بسیج مستضعفین و جوانان هلال احمر با همکاری ستاد شبکه های بهداشت و درمان جهت ارائه خدمات در منزل و رهگیری تماس انتخاب شده و فعال هستند.


حیدرزاده ادامه داد: طرح پویش حاج قاسم سلیمانی، محله محور و خانواده محور و مبتنی بر شعار «هر خانه؛ یک پایگاه سلامت» به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین برای مقابله با همه‌گیری کرونا در گیلان در حال اجرا است.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اهداف اصلی این طرح پرداخت و مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از نیروهای بسیج را از اهداف اصلی این طرح بر شمرد.


وی اضافه کرد: تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند و آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از اهداف دیگر این طرح است.


حیدرزاده خاطرنشان کرد: در این طرح، هر منزل یک مرکز بهداشت و هر فرد، خود یک سفیر سلامت است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، کمک‌های پیشگیری و همیاری را آموزش می‌دهند تا به افراد مبتلا در بحث قرنطینه، کمک رسانی شده و اگر امکان قرنطینه خانگی نباشد، به نقاهتگاه های مشخص شده معرفی می شوند.


وی خاطرنشان ساخت: حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از دیگر راهبردهای مصوب در اجرای طرح شهید سلیمانی است.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا ویروس غربالگری بهداشت ودرمان طرح پویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش بزرگ وعده صادق در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان یزد اعلام کرد علاقه مندان می‌توانند آثار و تولیدات چند رسانه‌ای خود را در وب سایت تلوبیون در صفحه پویش_صادق بارگذاری کرده یا به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۷۹۷ یا به آی دی pooyesh_yazd_admin@ از طریق پیام رسان‌های ایرانی ارسال کنند. 

بر اساس این اطلاعیه، مهلت ارسال آثار تا ۷ اردیبهشت ماه اعلام شده است و آثار ارسالی در کانال yazdirib_ir@ منتشر و برگزیده آثار از شبکه یزد و رادیو نما پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پویش بزرگ وعده صادق در یزد
  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»