Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ملانوری به منظور اطلاع از وضعیت موجود و بررسی راهکارهای شتاب بخشی به روند پیشرفت فیزیکی پروژه در این مجموعه حضور یافت.

ساختمان مجتمع فرهنگی آموزشی امام خمینی (ره)، آبان ماه سال گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن با اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه که با ۴۰۰ متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع در محدوده سایت اداری احداث شده، در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سه حوزه ستاد اقامه نماز، بنیاد مهدویت و ستاد تفسیر قرآن در این مجموعه مستقر می‌شود احداث کتابخانه تخصصی نماز و مهدویت از مهمترین امکانات آن خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی در این بازدید، دستور مساعدت ویژه برای تکمیل این پروژه را صادر کرد تا روند اجرای آن سرعت بگیرد و این ساختمان اداری آموزشی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها حمید ملانوری پروژه ساختمانی ستاد اقامه نماز کشور خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمید ملانوری پروژه ساختمانی ستاد اقامه نماز کشور خراسان جنوبی حمید ملانوری پروژه ساختمانی ستاد اقامه نماز کشور خراسان جنوبی اخبار کنکور ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ