Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس مهدی دهقان سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات با تاکید بر اینکه اولویت نخست ما تامین بهداشت عمومی و سلامت مردم این شهرستان است و برخورد با متخلفان بدون هیچ اغماضی صورت خواهد گرفت، گفت: طی یک‌ماهه گذشته تعداد ۳۵۶ واحد صنفی توسط کارشناسان بهداشت مورد بازدید قرار گرفت که ۳ واحد به دادگستری معرفی و ۲ واحد متخلف دیگر پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: ۱۱ مورد بازدید مشترک نیز با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف و اماکن به عمل آمد که طی این بازدید‌ها مقدار ۱۲۸ کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز کشف شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات ادامه داد:: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون به ۱۸۰ خانواده دارای بیمار کرونا مثبت آموزش‌های بهداشتی جهت جلوگیری و انتشار ویروس کرونا ارائه شده و۴۳ نوبت نمونه برداری میکروبی آب روستایی و شهری توسط کارشناسان بهداشت صورت گرفته است.

دهقان بیان کرد: کارشناسان بهداشت به صورت مستمر بازار این شهرستان را رصد می‌کنند و سامانه ۱۹۰ آماده در زمینه دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی و پاسخگویی به سوالات و مشاوره به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

انتهای پیام/ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد متخلف واحدهای صنفی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه