Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به مناسبت ترور ناجوانمردانه و شهادت دانشمند هسته‌ای دکتر فخری‌زاده آورده است: شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی محسن فخری‌زاده  را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، ملت بزرگ ایران و همه مجاهدان عالم  تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم، این فوز عظیم و درجه عالی وعده خداوند به مومنین راستین بود که در حق این برادر مجاهد تحقق یافت و خوشا به سعادت ایشان و خانواده مکرمشان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: دشمن کینه توز ایران اسلامی همیشه دنبال ضربه زدن به مولفه های قدرت ما بوده و هست، اکنون که در برابر اراده ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی استیصال یافته سیاستش حذف و ضایع کردن ذخیره‌های معنوی و مادی انقلاب اسلامی شده است که الحمدلله  این ذخایر در حال فزونی است.

آنچه دشمن باید بداند این که هزینه این اقدامات رذیلانه برایش بسیار گران خواهد بود و از خداوند رئوف و رحیم می خواهیم که قلب ما را در برابر این دشمن غدار از هر لغزشی حفظ کند.

در این بیانیه تاکید شده است: ملت ایران اهتمام و اراده آن دارد و از مسئولین می‌خواهد که دشمن تصویر مقاومت بدون تزلزل را با تمام وجود در این کشور عزیز مشاهده کند و اکنون که از فضل خداوند امکانات و تاثیر گذاری به مسئولین و خواص عنایت شده، باید به عهد خود وفا کرده و در جهت اعتلای جامعه اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند زیرا سستی در این امر سبب رخنه نفاق در دل می گردد که نتیجه آن خذلان و عذاب است.

در بیانیه تبلیغات اسلامی آمده است: مسیر حرکت عمومی دولت و ملت باید  راهی باشدکه بنیانش بر تقواست، که امروز همان ترسیم مومنانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری است یعنی مقاومت در برابر استکبار و ائمه کفر _ این پیمان شکنان قرن و امید به خداوند و یاریش به همراهی ملت، راهی که آن شهید عزیز طی کرد.

تجربه دوباره مذاکره و مداهنه با این عهدشکنان و جباران و ظالمین  به بشریت آن هم بخاطر ترس از قدرت موهوم آنان  یا وعده های دروغینشان شرط عقل نیست بلکه ایمان و شجاعت در اقدام راه حل مشکلات مردم و دور کردن محرومیت ها از سر این ملت عزیز است توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام خون شهید و پیگیری مجدانه راه ایشان مطالبه عموم مردم است.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رهبری انقلاب اسلامی ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در تجمع بزرگ دانشگاهیان این دانشگاه در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام و پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی که در مزار شهدای گمنام واحد تبریز برگزار شد، گفت: اقدام شجاعانه و غیورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب خوشحالی خیل عظیمی از مردم عزیز و آزاده دنیا نسبت به این اقدام شد.

وی افزود: با نمایان شدن موشک‌ها و پهباد‌های جمهوری اسلامی در هر کشور، شهر و روستایی، مردم شعار الله اکبر سر می‌دادند و از جمهوری اسلامی تشکر می‌کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی متذکر شد: مردم مظلوم و عزیز غزه بعد از مدت‌های مدیدی که زیر آتش‌های رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی بودند به آرامش رسیدند.

شمسی یادآور شد: قدرت پوشالی که رژیم صهیونیستی، آمریکا و ۱۰ کشوری که مدافع جریان خبیثانه بودند در مقابل هیبت، قدرت و همت جهان اسلام، فرزندان انقلاب اسلامی و فرزندان روح‌الله موسوی خمینی هیچ‌گونه قدرتی نداشته و هیچ حرکتی نتوانستند انجام دهند و معلوم شد قدرتشان پوشالی است و موشک‌ها و پدافند‌هایی که داشتند موجب تمسخرشان در فضای مجازی و دنیا شد و نشانگر این شد که قدرت‌های پوشالی هیچ هستند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دوره بزن و دررو‌ها تمام شده و اگر چشم در مقابل چشم است یکی بزنن؛ یکی هم می‌خورند؛ چه از ناحیه ما، جهان اسلام و چه از ناحیه تمام آزادگان جهان.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی، پاسداران و سپاه همیشه سرافراز وظیفه حسینی خود را در قبال اقدام خبیثانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی انجام دادند و اکنون موقعیت فداکاری و تبیین زینبی نیاز است.

شمسی تأکید کرد: سپاه جمهوری اسلامی کار حسینی خود را انجام داد و امروز کار زینبی و تبیین زینبی بر عهده تک‌تک اقشار فرهیخته است و نیاز است این اقدام تبیین شود تا رسانه‌ها اخبار را درست منعکس کنند و همه بدانند که ما با سلاح‌های اولیه پاسخ دشمن را داده‌ایم و از سلاح‌های پیشرفته خود رونمایی نکردیم.

به گزارش آنا، در این مراسم بعد از سخنرانی، زیارت عاشورا قرائت و حاضرین بر علیه رژیم غاصب شعار دادند و با قرائت فاتحه برای شهدای گمنام این مراسم به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • آنچه رخ داد خواست و مطالبه مردم بود