Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@07:18:27 GMT

گلایه پیروانی از حضور افراد متفرقه در ورزشگاه

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۵۶۱

گلایه پیروانی از حضور افراد متفرقه در ورزشگاه

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر برگزار شد.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی و علیرضا اشرف، نمایندگان پرسپولیس در این جلسه بودند. روشنک نیز به عنوان ناظر مسابقه و رئیس جلسه به همراه نمایندگان و عوامل اجرایی این بازی در جلسه حضور داشتند.

در جریان این نشست، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از مسوولین امر تقاضا شد، از ورود افراد متفرقه جلوگیری به عمل آید و دو تیم، طبق سهمیه اعلام شده، 6 نفر برای تیم میزبان و 4 نفر برای تیم میهمان وارد ورزشگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: تا آخرین قطره خون تلاش می‌کنیم

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در گلایه‌ای از مسوولان سازمان لیگ عنوان کرد: امیدوارم این حساسیت‌ها نه در تهران که در شهرستان‌ها هم مورد تاکید قرار گیرد، چرا که در برخی از مسابقات خارج از خانه، شاهد چنین حساسیت‌هایی نیستیم و افراد زیادی وارد ورزشگاه‌ها می‌شوند.

در این جلسه، رنگ لباس بازیکنان دو تیم نیز اعلام شد و طبق صورتجلسه، تیم فوتبال پرسپولیس با لباس‌های یک دست قرمز و دروازه‌بان با لباس مشکی به میدان خواهد رفت. تیم شهر خودرو هم با لباس‌های یکدست سفید و دروازه‌بان با پیراهن آبی به میدان می‌رود.

بر همین اساس، نماینده ورزشگاه آزادی نیز اعلام کرد؛ به دلیل بارش شدید باران طی روزهای اخیر، زمین چمن ورزشگاه آزادی با کاور پوشیده شده است و پیش از آغاز بازی، کاورها جمع‌آوری و زمین برای انجام مسابقه آماده خواهد شد.

گفتنی است، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو روز دوشنبه از ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده پرسپولیس لیگ برتر خودرو فوتبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش‌سه"، شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و در این شرایط آخرین بازی خانگی استقلال ملاثانی مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی که به شدت در تعیین قهرمان و دو سهمیه صعود به لیگ برتر موثر است، به دلیل باز نشدن در ورزشگاه غدیر اهواز به روی بازیکنان دو تیم برگزار نشد.
در این شرایط امروز جلسه ویژه‌ای در خوزستان برگزار شد تا درباره سه میزبانی باقی مانده استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و همینطور مصاف این تیم برابر سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری شود.

در پایان جلسه مقرر شده که استقلال ملاثانی در مصاف با سپاهان به ورزشگاه فولاد آره‌نا برود تا در این ورزشگاه از میهمان سرشناس خود پذیرایی کند و در سه بازی باقی مانده نیز دو ورزشگاه برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

یکی از مصوبات امروز جلسه تشکیل شده در اهواز به این شرح منتشر شد:« سه بازی خانگی باقی مانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ یک کشور به ترتیب در ورزشگاه های الغدیر و  آبادان برگزار می شود. در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی کلیه بازی های خانگی استقلال ملاثانی به استادیوم تختی منتقل و برگزار خواهد شد.»

با این وصف باید منتظر ماند و دید که سه بازی خانگی استقلال ملاثانی در رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • عکس| امیر تتلو با لباس های چروک و مو و ریش های تراشیده!