Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:37:59 GMT

پبش‌بینی رگبار و وزش باد شدید موقتی در تهران

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۶۵۹۳

پبش‌بینی رگبار و وزش باد شدید موقتی در تهران

به گزارش ایرنا از هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی روز یکشنبه هواشناسی، تا فردا در بخش های شمالی استان و ارتفاعات بارش باران و برف گاهی با کولاک برف و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

برپایه این اعلام، همچنین از بعدازظهر فردا تا ظهر چهارشنبه در استان جوی نسبتاً آرام حاکم است که در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات افزایش آلاینده‌های جوی و بروز غبار محلی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش از بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگر افزایش ابرناکی و بارندگی پیش‌بینی می‌شود. از لحاظ دمایی امروز در ارتفاعات استان کاهش دما و فردا در سطح استان افزایش دما انتظار است و در روزهای بعدی نوسان دمایی قابل توجهی نخواهدبود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای یکشنبه ۷ و ۵، دوشنبه ۱۲ و ۵، سه شنبه ۱۲ و ۴، چهارشنبه ۱۳ و ۴ و پنجشنبه ۱۱ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۸ درجه و فیروزکوه با منفی ۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

برچسب‌ها وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران وضعيت هوا شهر تهران اداره کل هواشناسی استان تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: این روند افزایشی موجب افزایش پنج تا هشت درجه‌ای دما می‌شود که در مناطق جنوبی و شرقی محسوس تر خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: روز گذشته، بارش‌های پراکنده مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا گرفت که کاخک گناباد با ۶ و نیم میلیمتر بیشترین میزان بارش را به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده‌های غالب در استان است که در مناطق غربی با احتمال وقوع خسارت خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با چهار و سرخس با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۳ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم